مذاکرات هسته‌ای حقانیت نظام جمهوری اسلامی را ثابت کرد
کد خبر: 1342949
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
فرهنگی:

مذاکرات هسته‌ای حقانیت نظام جمهوری اسلامی را ثابت کرد

گروه سیاسی: عضو هیئت رئیسه مجلس دستاوردهای مذاکرات ژنو را در راستای اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در این مذاکرات بعد از 30 سال حقانیت جمهوری اسلامی به جهان ثابت شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، شامگاه گذشته، 24 آذر در جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات هسته‌ای اخیر در ژنو منجر به ارتقای جایگاه و شأن ملت ایران در عرصه‌های بین‌الملل شد.



فرهنگی، نتایج این مذاکرات را خوب ارزیابی کرد و افزود: مردم و نمایندگان مجلس از موفقیت‌ها و دستاوردهای هسته‌ای اخیر حمایت و از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور به خاطر تلاش‌های بی وقفه در این رابطه قدردانی می‌کنند.



وی تاثیر پیروزی‌های هسته‌ای ایران در بهبود اوضاع داخلی و شرایط اقتصادی کشور را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد دولت تدبیر و امید پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و مردم را به عنوان فرصت تاریخی برای خدمت رسانی بهتر و بهبود وضع معیشتی مردم بداند.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از نوع تعامل دولت یازدهم با جهان و گروه 5+1 به نیکی یاد کرد و افزود: این دولت گام‌های مهم و مؤثری را در جهت برون رفت از وضعیت اقتصادی نامناسب کنونی برداشته که قابل ملاحظه است.



عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: دولت باید همچنان به راه منطقی و ارزشمند خود در دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران ادامه دهد.

captcha