حماسه 9 دی رفراندوم حقیقی جمهوریت و اسلامیت نظام یاد می‌شود
کد خبر: 1348887
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حماسه 9 دی رفراندوم حقیقی جمهوریت و اسلامیت نظام یاد می‌شود

گروه سیاسی: حماسه 9 دی به عنوان رفراندوم حقیقی جمهوریت و اسلامیت نظام یاد می‌شود و حضور آگاهانه مردم در این روز به تصویر کشیده شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر دیروز هشتم دی در مراسم گرامیداشت 9 دی در جمع بسیجیان اردبیل، اظهار کرد: ما معتقدیم تحرک اخیر سران فتنه نه تنها کمکی به آنها برای رفع حصر نمی‌کند بلکه مجازات آنها را سنگین کرده و ما انتظار محاکمه حقیقی سران فتنه را داریم و معتقدیم اقدام آنها مصداق محاربه است.



وی با یادآوری اینکه القای این مطلب که حرکت فتنه‌گران تنها سوءتفاهم بوده و به یک اختلاف نظر داخلی خلاصه می‌شود، تصریح کرد: چنین دیدگاهی صحیح و درست به نظر نمی‌رسد بلکه سعی و تلاش بر این است که فشارها بر جریان فتنه کمتر شده و از دامنه آن کاسته شود در حالی که قانون‌شکنان باید در برابر و منظر این ملت به خاطر بی‌حرمتی‌ها و برخی رفتارهای تند پاسخگو بوده و برای این ملت حقایق روشن شود.



کاملی‌فر در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با به راه انداختن نزاع و دعوای داخلی نه تنها هشت ماه فرصت طلایی پیشرفت و توسعه این کشور را سد کرده و در اردوگاه سیاسی دشمنان امیدواری تازه‌ای را در تزلزل نظام اسلامی به وجود آوردند بلکه به حرکتی دست زدند که مردم حاضر به بخشیدن و حلال کردن آنها نیستند.



این مسئول اضافه کرد: فتنه‌گران بعد از ماه‌ها تلاش و کوشش بیهوده در به خطر انداختن آبرو و حیثیت نظام در روز 9 دی بی‌آبرو شده و در حماسه‌ای که ملت تحقق دادند ظرفیت عظیم نظام در مقابله با همه حرکت‌های خصمانه به رخ کشیده شد و همه فهمیدند که فتنه‌گران جز ضربه وارد کردن به اصل جمهوریت و اسلامیت نظام هیچ هدف دیگری را بر نگزیده بودند.



وی با محکومیت دیدار اخیر هیئت نمایندگان اروپا با دو نفر از محکومان فتنه بیان کرد: این حرکت خود سندی روشن بر منشأ خارجی فتنه 88 است که عده‌ای از اتحادیه اروپا بلند شده و آمدند تا مدال افتخاری را به گردن فتنه‌گران بیندازند که این مدال در حقیقت قلاده نوکری آنهاست که هر روز در بی‌آبرویی فرو می‌روند.



مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با بیان اینکه عناصر فتنه امروز هیچ پایگاهی در بین ملت ندارند و با خلق حماسه 9 دی که از آن به عنوان رفراندوم حقیقی جمهوریت و اسلامیت نظام یاد می‌شود به یک تسویه حساب واقعی دست زده و همه مزدور صفتان این نظام را این حضور آگاهانه مردم به تصویر کشید و نشان داد که حرکت آنها جز ضربه وارد کردن به اصل و حیات انقلاب چیز دیگری نبود.



کاملی‌فر در مورد نقش گروه‌های ضد انقلاب نظیر سلطنت‌طلب، بهائی‌ها و ریگی‌ها گفت:‌ نقش بهائیان در فتنه کاملاً روشن بوده که سازماندهی و مدیریت قدرتمندی نیز پشت قضیه بود که جریان فتنه را مدیریت کند و در این زمینه برخی از اسناد نشان می‌دهد که فتنه‌گران جز به اهداف شوم خود به هیچ چیز فکر نمی‌کردند.

captcha