یادواره شهیدان مهدی فطرس و فرشید کلالی در بروجرد برگزار شد
کد خبر: 1377922
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴

یادواره شهیدان مهدی فطرس و فرشید کلالی در بروجرد برگزار شد

گروه اجتماعی: یادواره شهیدان مهدی فطرس و فرشید کلالی جمعه، دوم اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در این یادواره که شامگاه جمعه، دوم اسفند در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، رضا سراج، از اساتید دانشگاه امام حسین(ع) در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری باید حافظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی باشیم، گفت: شهدا راه حفظ ارزش‌های بزرگ اسلامی را در پیروی محض از ولایت فقیه طی کردند.
وی ادامه داد: شهدا همواره ولایت‌مداری و حفظ ارزش‌های اسلامی را چراغ راه خود قرار داده و در این راه خداوند شهادت را نصیب آنان کرد.
سراج با بیان اینکه اگر بخواهیم راه پرفروغ شهدا را ادامه دهیم باید بصیرت داشته باشیم، اضافه کرد: بصیرت شناخت کافی از امام زمان(عج) و شناخت به‌موقع دشمن و حیله‌ها و ترفندهای شیطانی دشمن است.
این استاد دانشگاه با اذعان به اینکه تاریخ دارای عبرت‌های بزرگی از بی بصیرتی افراد است که به‌دلیل ضعف ایمان و نداشتن بصیرت در مسیر ناحق قرار گرفتند، افزود: فریاد ملت ایران در 22 بهمن امسال، فریاد استقلال‌خواهی و تداوم انقلاب اسلامی ایران با ولایت و رهبری بود و هیچ‌گاه این ملتی که عزیزترین جوانان خود را فدا کرده تا استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی داشته باشد زیر بار سلطه زورگویان نخواهد رفت.
یادآور می‌شود، مهدی فطرس، از نیروهای سپاه پاسداران و شهید  فرشید کلالی، از پرسنل نیروی انتظامی بودند که در حوادث تروریستی به شهادت رسیدند.

captcha