سکوت مجامع بین‌المللی هدفی جز تأمین اهداف صهیونیسم جهانی ندارد
کد خبر: 1432323
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹

سکوت مجامع بین‌المللی هدفی جز تأمین اهداف صهیونیسم جهانی ندارد

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: سکوت مجامع بین‌المللی ‌برابر جنایت‌های صهیونیسم رویه همیشگی این سازمان‌هاست و هدفی جز تأمین امنیت و منافع اسرائیل در منطقه ندارد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در دنیای امروز صهیونیسم به‌عنوان یک کشور خون‌ریز و کودک‌کش معرفی شده است از آنجا که بیش‌ترین تعداد شهادت مردم فلسطین را همیشه زنان و کودکان تشکیل می‌دهند و این بیانگر این است که اسرائیل تنها مردم عادی را هدف قرار داده است.

وی مردم عادی را پشتیبان اصلی رزمندگان فلسطینی برای مبارزه و جهاد با اسرائیل غاصب دانست و افزود: صهیونیسم جهانی سعی دارد با کشتار مردم عادی رزمندگان فلسطینی را از مبارزه با آن‌ها ناامید و دلسرد کند.

حجت‌الاسلام نیساری با بیان اینکه سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر ‌برابر جنایت‌های اسرائیل غاصب رویه همیشگی این سازمان‌ها بوده است، اضافه کرد: این سازمان‌ها هدفی جز تأمین امنیت و منافع اسرائیل را ندارد چرا‌که همیشه خود را وامدار صهیونیسم بین‌المللی و استکبار جهانی می‌دانند و اساساً نیز از سوی آن‌ها هدایت و برنامه‌سازی می‌شوند.

پیروزی نهایی همواره با مظلوم است

این مقام مسئول با اشاره به اتفاقات و جنایت‌های انجام‌ شده در غزه، گفت: پیروزی نهایی همواره با مظلوم است و همان طور که می‌بینیم رژیم صهیونیستی دیگر تاب و توان تحمل نفوذ رزمندگان اسلام را ندارد و بدون شک در این مبارزه نیز شکست مفتضحانه‌ای می‌خورد.

وی اظهار کرد: عدم اعلام آمار کشته‌شدگان و زخمی‌ها از سوی رژیم اسرائیل بیانگر خوف و ترس این رژیم است چرا‌که می‌داند اگر ملت اسرائیل بدانند که این غده سرطانی چه تعداد تلفات در جنگ با غزه داده است حتماً حرکت‌های پررنگ‌تری علیه این رژیم می‌کنند.

برگزاری تجمع‌های مردمی در جهان؛ زمینه‌ساز انزوای سیاسی رژیم ‌اسرائیل ‌

وی با تأکید بر اینکه جنایت‌های اسرائیل امروز سبب شده است که نه تنها خون ملت‌های مسلمان بلکه خون تمام ملت‌های آزادیخواه در جهان به جوش در‌بیاید، یادآور شد: برگزاری همایش‌ها و تجمع‌های مردمی در اقصی نقاط جهان پیامی برای حمایت معنوی افکار عمومی از مردم فلسطین است و زمینه را برای انزوای سیاسی رژیم منحوس اسرائیل فراهم می‌کند تا به یاری تحقق وعده الهی زمینه سقوط و اضمحلال این رژیم جعلی برای همیشه در جهان اتفاق افتد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان حضور در روز قدس را تجلی حضور حماسی و الهی دانست و در تشریح دستاوردهای داخلی و خارجی حضور حماسی مردم در صحنه روز قدس، اعلام آمادگی همیشگی برای مقابله و مبارزه با صهیونیسم جهانی و همچنین نمایش وحدت و همبستگی داخلی ملت حول محور مترقی ولایت‌ فقیه در تبعیت از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب را از مهم‌ترین این دستاوردها عنوان کرد.

captcha