کمک به دانش‌آموزان تحت حمایت بهزیستی در نمایشگا‌ه‌های پائیزه
کد خبر: 1450994
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

کمک به دانش‌آموزان تحت حمایت بهزیستی در نمایشگا‌ه‌های پائیزه

گروه جامعه: دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از برپایی غرفه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان تحت حمایت بهزیستی در نمایشگاه‌های پائیزه سراسر کشور خبر داد.

محمد نصیری، دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: با همکاری شورای اصناف کشور در محل نمایشگا‌ه‌های پائیزه سراسر کشور به جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی با محور تأمین لوازم‌التحریر و پوشاک دانش‌آموزان اقدام کرده‌ایم.
وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بهزیستی کشور و شورای اصناف در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال برای اولین بار این برنامه اجرا می‌شود و تجربه جدیدی است که امیدواریم موفقیت‌آمیز باشد.
نصیری افزود: مردم علاقه‌مند به کمک به دانش‌آموزان مورد حمایت بهزیستی می‌توانند هنگام مراجعه به فروشگاه‌های پائیزه در سراسر کشور با مراجعه به غرفه‌های بهزیستی به صورت نقدی و کالایی از کودکان تحت سرپرستی بهزیستی حمایت کنند.
دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی همچنین اعلام کرد: 16 مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک شیرخوارگاه شبیر که تعهد ساخت آن در ماه مبارک رمضان از خیرین گرفته شده بود، کلنگ‌زنی می‌شود.

captcha