امام خمینی(ره) احیاکننده اسلام در قرن اخیر بود
کد خبر: 3216741
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
نیساری:

امام خمینی(ره) احیاکننده اسلام در قرن اخیر بود

گروه اجتماعی: رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امام خمینی(ره) در قرن اخیر احیاکننده دین اسلام بودند و راه امام، ادامه راه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری، رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال امام(ره) بیان کرد: هر چند دین اسلام در ابتدای ظهور غریبانه شروع شد ولی با گذشت قرن‌ها از این اتفاق تاریخی هم‌اکنون شاهد پیشرفت روزافزون دین اسلام و افزایش شکوه این دین الهی در میان سایر ادیان ابراهیمی هستیم.

وی در ادامه افزود: دعوت امام خمینی(ره) به اسلام، به‌مثابه دعوت حضرت محمد(ص) بود به همین دلیل با گذر زمان عظمت انقلاب اسلامی رو به فزونی یافته و حامیان اندیشه‌های امام خمینی(ره) در دنیا بیشتر و بیشتر می‌شوند.

نیساری با اشاره به سخنان و رهنمودهای شیوای امام(ره)، اظهار کرد: استکبار جهانی و دولت‌های غربی توان تحمل نورافشانی کلام امام در اقصی‌نقاط جهان را نداشته و از هر راهی برای خدشه‌دار کردن این موضوع و تحریف آنان استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد :عده زیادی با همسو کردن خود با سیاست‌های شوم غربی سعی در تحریف سخنان امام و بدبین کردن مردم نسبت به این عالم مجتهد را دارند ولی باید این را بدانند که یاد و خاطره امام همیشه در قلب مسلمانان ایران و کشورهای اسلامی خواهد ماند و نقشه‌های آنان راه به جایی نخواهد برد.

نیساری گفت: با توجه به تحرکات دشمنان اسلام باید مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) به‌صورت محتوایی و متفاوت‌تر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی اضافه کرد: امام(ره) همیشه بر این باور بودند که از تمامی نهادهای نظام باید بوی اسلام ناب محمدی استشمام شود، در نتیجه وظیفه ما پیروری از فرموده های امام راحل(ره) و و عمل کردن به آن‌ها است.

نیساری بیان کرد: قیام‌های زیادی بعد از ائمه اطهار(ع)، انجام گرفته است ولی هیچ‌کدام به مثابه قیام امام خمینی(ره) نبوده است که این امر نشان از عظمت و شخصیت الهی امام‌(ره) دارد.

captcha