هدف آمریکا از مذاکره از بین بردن عزت و هیبت ایران است
کد خبر: 3274321
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
امام جمعه شهرستان خوشاب:

هدف آمریکا از مذاکره از بین بردن عزت و هیبت ایران است

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام یوسف‌زاده درباره ادامه مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: آمریکا از این مذاکرات به دنبال کوبیدن عزت ایران اسلامی است و مقام معظم رهبری فرمودند باید عزت و هیبت ایران حفظ شود و مذاکره‌کنندگان نباید تحقیر و تهدید را قبول نکنند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرعلی یوسف‌زاده، امام جمعه شهرستان خوشاب، 18 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات در داخل کشور است نه در لوزان و نیویورک؛ و این جمله یعنی اینکه با تعامل و مدارا با دشمن و کدخدایی نمی‌شود در مسیر آرمان‌گرایی حرکت کرد.

وی با بیان اینکه ما باید از تاریخ، درس عبرت بگیریم، افزود: بعد از ملی شدن صنعت نفت در حالی که کشور در تحریم قرار داشت، مصدق به جای توجه به پتانسیل داخلی و معنوی ایران به آمریکا پناهنده شد که نتیجه آن کودتای 28 مرداد، کاپیتولاسیون و دریافت حق توحش توسط آمریکائیان بود.

امام جمعه خوشاب بیان کرد: با تغییرات انجام شده در نظام عربستان بعید است که جنایات آنها در یمن متوقف شود و باید بینی‌شان به خاک مالیده شود تا درس عبرت بگیرند. آنان با جنایاتی که در یمن انجام می‌دهند و کودکان و زنان را قتل عام می‌کنند به سقوط خود نزدیک شده‌اند.

حجت‌الاسلام یوسف‌زاده درباره ادامه مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: آمریکا از این مذاکرات به دنبال کوبیدن عزت ایران اسلامی است و مقام معظم رهبری فرمودند باید عزت و هیبت ایران حفظ شود و مذاکره‌کنندگان نباید تحقیر و تهیدید را قبول نکنند.

وی با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت یادآور شد: آمریکا اگر غلطی بکند ایران ولد نامشروعش اسرائیل و پایگاه‌های آنها را در منطقه هدف قرار می‌دهد و با بستن تنگه هرمز رگ حیاتی و اقتصادی آنها را قطع خواهد کرد.

captcha