مقام برتر فعالیت های قرآنی کشور به استان بوشهر رسید
کد خبر: 3317490
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

مقام برتر فعالیت های قرآنی کشور به استان بوشهر رسید

گروه فعالیتهای قرآنی: محمد رضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با اهدا لوح از آیت الله صفایی بوشهری، در راستای کسب مقام برتر«انسجام بخشی فعالیت های قرآنی» استان بوشهر در کشور قدردانی، حق شناسی و تقدیر نمود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، محمد رضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور از آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر و رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان بوشهر با اهدا لوحی کسب مقام برتر کشوری در راستای «انسجام بخشی فعالیت های قرآنی» قدردانی، حق شناسی و تقدیر نمود.

در متن این لوح آمده:

آیت‌الله صفایی بوشهری،
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان بوشهر
سلام علیکم؛

نخستین برنامه ملّی پایش و دستگاهها و نهادهای قرآنی در سال 93، با هدف شناسایی آمایش و پردازش ظرفیت ها و ظرایف نهادهای قرآنی و ارج گزاری به مساعی و همراهی مدیران و پایمردان فعالیت های قرآنی به انجام رسید.

در این مجال خجسته و مقارن با طلیعه شهر الله دبیر خانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی مفتخر است تا از فعالیت های شایسته آن استان در انسجام بخشی فعالیت های قرآنی قدردانی و حق شناسی نماید.

دوام عزت جنابعالی و توفیق مدیران و همکاران آن استان را که در کسب این جایگاه ویژه و جلب عطیه خدمت به ساحت قدس کلام وحی تلاش مؤثر نموده‌اند، از پیشگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

captcha