محکومیت حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) کویت از سوی افخم
کد خبر: 3319958
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

محکومیت حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) کویت از سوی افخم

گروه سیاسی: سخنگوی وزارت امورخارجه حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) کویت را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) کویت را که منجر به کشته وزخمی شدن تعدادی از نمازگزاران روزه دار گردید به شدت محکوم کرد.

مرضیه افخم افزود: تروریسم تکفیری، همانطور که بارها جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده، مهمترین تهدید ملت‌های منطقه است و برای مقابله با این تهدید دولت‌های منطقه باید مبارزه‌ای جدی با این پدیده شوم و منابع تغذیه مالی و فکری آن را در اولویت سیاست‌های امنیتی خود قرار داده و سازوکارهای جمعی منطقه‌ای را برای ریشه‌کن کردن آن هرچه سریع‌تر شکل دهند.

همچنین به دنبال وقوع حادثه تروریستی حمله به یک هتل در شهر سوسه تونس، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت این اقدام تروریستی ، تشویه چهره اسلام و برهم زدن ثبات منطقه و کشورهای اسلامی را هدف این اقدامات توصیف کرد.

مرضیه افخم گام جمعی و فوری برای خشکاندن ریشه‌های تروریسم و مقابله با گروه‌های افراطی را ضروری خواند و حرکت مؤثر مجموعه کشورهای اسلامی به منظور رویارویی با اقداماتی که وجهه اسلام و مسلمانان و وحدت جهان اسلام را به مخاطره افکنده است؛ خواستار شد.

captcha