پیام رئیس دانشکده اصول‌الدین در پی فاجعه مسجد امام صادق(ع)
کد خبر: 3321910
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

پیام رئیس دانشکده اصول‌الدین در پی فاجعه مسجد امام صادق(ع)

گروه دانشگاه: سیدکاظم عسکری با صدور پیامی جنایت انفجار انتحاری مسجد امام صادق(ع) در کشور کویت را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، سیدکاظم عسکری، رئیس دانشکده اصول‌الدین با صدور پیامی جنایت انفجار انتحاری مسجد امام صادق(ع) در کشور کویت را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
والحمد لله رب العالمین والصلاة والسلام علی اشرف الانبیاء والمرسلین محمد وآله الطیبین الطاهرین .. أعوذ بالله من الشیطان الرجیم «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتًا بَل اَحیآءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقون»
فاجعه دردناک مسجد امام صادق (علیه السلام) در کویت دل مسلمانان جهان را به درد آورد؛ اقدامی بسیار ددمنشانه که به دور از انسانیت و آموزه‌های متعالی اسلام است.
گروه‌های تروریستی القاعده و داعش که عاملان اجرای اینگونه جنایت‌ها هستند، همگی ساخته و پرداخته صهیونیسم و استکبار جهانی می‌باشند. آن‌ها این گروه‌های جنایتکار را در میان مسلمانان ایجاد کرده تا تفرقه بین آنان و شکستن وحدت امت اسلامی و در نتیجه چیرگی خود را بر جهان اسلام آسان کنند.
ما به نام دانشکده اصول‌الدین ضمن تسلیت به بازماندگان قربانیان جنایت انفجار انتحاری در مسجد امام صادق(ع) در کشور کویت، این اقدام وحشیانه را محکوم می‌کنیم و برای شهدا رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می‌نماییم.
سید کاظم عسکری
رئیس دانشکده اصول‌الدین

captcha