بررسی وضعیت اطلاعات پایه رقبات و موقوفات در مشهد
کد خبر: 3360613
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

بررسی وضعیت اطلاعات پایه رقبات و موقوفات در مشهد

گروه اجتماعی: وضعیت اطلاعات پایه رقبات و موقوفات به خصوص اراضی کشاورزی و املاک بلامعارض با حضور یاور صفایی منش معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره وری سازمان اوقاف مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان رضوی، وضعیت اطلاعات پایه رقبات و موقوفات به خصوص اراضی کشاورزی و املاک بلامعارض طی جلسه‌ای  با حضور یاور صفایی منش معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه با حجت الاسلام احمدزاده، معاون محترم بهره‌وری اوقاف استان و کارشناسان اجارات اوقاف استان، مورد بررسی قرار گرفت.

صفایی‌منش، معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره‌وری سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: در این جلسه موضوع Gis و تأیید رقبات استان خراسان رضوی بحث و بررسی شد.

معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره‌وری سازمان اوقاف با اشاره به اینکه 7 فقره اسناد اجاره اخیرا توسط معاونت حقوقی سازمان برای رقبات عرصه و اعیان تدوین کرده است، افزود: جهت بارگذاری این اسناد اجاره در سامانه نیاز به اخذ مشورتی مسئولین و کارشناسان اجارات استان‌های تاثیرگذار در موضوع موقوفات و رقبات است.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی به سبب فراوانی موقوفات و رقبات یکی از استان های تاثیر گذار در موضوع رقبات و اجارات است، تصریح کرد: به جهت اخذ نظر مشورتی مسئولین و کارشناسان استان خراسان رضوی با آنها به گفتگو نشسته و نظرات آنها گرفته شد.

یادآور می‌شود، معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره وری سازمان اوقاف نیز طی بازدیدی از وضعیت رقبات موقوفه عبدالله رضوی شهرستان طرقبه شاندیز مطلع و در جلسه با معاون بهره وری اوقاف استان و کارشناسان اجارات موضوعات مرتبط با رقبات این موقوفه بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

captcha