اعلام برنامه‌های محمود شحات انور در خراسان رضوی
کد خبر: 3421663
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

اعلام برنامه‌های محمود شحات انور در خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان و مکان حضور محمود شحات انور در برنامه‌های قرآنی خراسان رضوی اعلام شد که بر این اساس خراسان رضوی از امروز نهم آبان‌ماه تا ۱۱ همین‌ماه میزبان این قاری ممتاز مصری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، زمان و مکان حضور محمود شحات انور در برنامه‌های قرآنی خراسان رضوی اعلام شد که بر این اساس خراسان رضوی از امروز نهم آبان‌ماه تا 11 همین‌ماه میزبان این قاری ممتاز مصری است.

جعفر حسینی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی در همین خصوص با اشاره به اعلام برنامه‌های محمود شحات انور، قاری ممتاز مصری در خراسان رضوی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده اختتامیه مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، طرقبه ـ شاندیز و کاشمر با حضور محمود شحات انور، قاری ممتاز مصری برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: این قاری ممتاز مصری، شنبه، 9 آبان‌ماه، بعد از نماز ظهر و عصر و از ساعت 12 در محفل قرآنی شهر مشهد واقع در انتهای امام خمینی(ره) 81، پیشتیبانی منطقه پنج ثامن‌الائمه(ع) به تلاوت می‌پردازد و در ادامه همین روز بعد از نماز مغرب و عشاء، در اختتامیه مسابقات قرآن کریم شهرستان کاشمر که در بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر برپا می‌شود، حضور می‌یابد.

حسینی با بیان اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی، از ابتدای هفته گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: محمود شحات انور، یکشنبه، 10 آبان، بعد از نماز مغرب و عشاء در اختتامیه مسابقات قرآن کریم نیشابور در محل تکیه ابوالفضلی(ع) این شهرستان به قرائت قرآن کریم خواهد پرداخت.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: اختتامیه مسابقات قرآن کریم سبزوار نیز با حضور این قاری ممتاز مصری، یکشنبه، 10 آبان در بقعه متبرکه امامزاده شعیب(ع) سبزوار برگزار می‌شود و همچنین بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) نیز، دوشنبه، 11 آبان‌ماه از ساعت 9 الی 11 صبح، میزبان محمود شحات انور در اختتامیه مسابقات قرآن کریم شهرستان طرقبه شاندیز است.

حسینی با بیان اینکه اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قران کریم شهر مشهد، دوشنبه، 11 آبان، بعد از نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه امام خمینی(ره)، واقع در چهارراه نخریسی مشهد برپا می‌شود، گفت: اختتامیه این مسابقات در مرحله شهرستانی به یادبود و بزرگداشت مهاجر الی‌الله، محسن حاجی‌حسنی‌کارگر و با قرائت محمود شحات انور، قاری ممتاز مصری برگزار خواهد شد.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم، ابراز کرد: تجلیل از نفرات برتر هر شهرستان پایان بخش این مراسم است.

captcha