دیدار مسئول ستاد احیاء امر به معروف خراسان رضوی از کانون گل‌های فجر مشهد
کد خبر: 3467433
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

دیدار مسئول ستاد احیاء امر به معروف خراسان رضوی از کانون گل‌های فجر مشهد

گروه اجتماعی: فعالیت‌های مسئول ستاد احیاء امر به معروف خراسان رضوی از مرکز ترویج فرهنگ قرآن و نهج‌البلاغه، کانون گل‌های فجر مشهد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مسئول ستاد احیای امربه معروف خراسان رضوی، 23 دی‌ماه از مرکز ترویج فرهنگ قرآن و نهج البلاغه، دفتر کانون گل‌های فجر مشهد بازدید کرد.

در این دیدار، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون گل‌های فجر مشهد، مذاکراتی در خصوص تعامل و همکاری این کانون با ستاد احیاء امر به معروف و استفاده از آن در راستای توسعه این دو امر مهم از نهج‌البلاغه امیرمومنان(ع) صورت گرفت.

سید‌عبدالله ارجائی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته توسط این کانون، ابراز کرد: امروزه جامعه ما در راستای امربه معروف و نهی از منکر نیاز دارد که همه دست به دست هم داده و مانند قطرات باران که هم سیراب کرده و هم پاکی را به ارمغان می‌‌‌آورند، قطره قطره جمع شویم و با یک دریا، در راستای احیاء امر به معروف جامعه اقدام کنیم.

وی بیان کرد: امروزه دنیا در مقابل قرآن ایستاده و با این کتاب آسمانی دشمنی دارند و بر ماست که خود را در برابر چنین دشمنی قوی کنیم تا بتوانیم دشمن غدار قرآن را از طریق امر به معروف و نهی از منکر از پای درآوریم.

ارجائی با عنوان این مطلب که امروزه استعمار به دست هر کودک ما یک گوشی تلفن همراه داده و با عناوین مختلفی جنگ نرم را به جوان  جامعه ما وارد ساخته است، می‌طلبد که در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با کمک مردم، خود را قوی کرده تا در برابر این تهاجمات فرهنگی مقاومت کنیم.

یادآور می‌شود، سید عبدالله ارجائی، به تازگی دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی را برعهده گرفته است و سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مراسم معارفه وی بیان کرده: طبق قوانین جدید امر به معروف و نهی از منکر از حوزه احیاء به اجرا تبدیل شده‌است.

captcha