اجرای طرح ورزش در سایه قرآن و عترت در زورخانه فاتح خیبر مشهد
کد خبر: 3472554
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

اجرای طرح ورزش در سایه قرآن و عترت در زورخانه فاتح خیبر مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: همگام با برنامه‌های قرآنی در دهه مبارک فجر، جشن فرهنگی ـ ورزشی به مناسبت فجر انقلاب اسلامی طرح ورزش در سایه قرآن و نهج‌البلاغه در زورخانه فاتح خیبر مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همگام با برنامه‌های قرآنی در دهه مبارک فجر، جشن فرهنگی ـ ورزشی به مناسبت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی با محوریت ورزش در سایه قرآن و نهج‌البلاغه در مشهد برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این جشن فرهنگی ـ ورزشی که شامگاه، 13 بهمن‌ماه از ساعت 20:30 در زورخانه فاتح خیبر واقع در محل مجموعه ورزشی کوثر مشهد برگزار شد، داود علیزاده، مسئول هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان رضوی و حدود 500 مخاطب بانو و آقا حضور داشتند.

در حال تکمیل اجرای ورزش در سایه قرآن و عترت در زورخانه فاتح خیبر

این مراسم در ابتدا با طرح ویژه ورزش در سایه قرآن و عترت توسط حاج‌ کاظم گرامی، قاری بین‌المللی قرآن آغاز شد، این پیشکسوت قرآن تفسیری از کلام وحی با محوریت بصیرت را برای ورزشکاران بیان کرد، سپس ورزشکاران باستانی باشگاه زورخانه‌ای فاتح خیبر به اجرای حرکات ورزشی باستانی پرداختند.

در انتهای این جشن عباس جلیلیان، دبیر هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان خراسان رضوی در بزرگی و یاد امام خمینی(ره) و شهدا به ایراد سخن پرداخت.

در حال تکمیل اجرای ورزش در سایه قرآن و عترت در زورخانه فاتح خیبر

یادآور می‌شود، این برنامه به همت هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان و کانون گل‌های فجر خراسان رضوی برگزار شد که در طول این دهه در دیگر مجموعه‌های ورزشی مشهد نیز اجرایی می‌شود.
captcha