برگزاری اجتماع بزرگ حافظان قرآن در سال 95
کد خبر: 3486180
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

برگزاری اجتماع بزرگ حافظان قرآن در سال 95

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی در نشست «عیدانه» ایکنا که با محوریت بررسی فعالیت‌های قرآنی این اداره کل در سال 94 و برنامه‌های آتی آن در سال 95 برگزار شد، از پیگیری جدی استفاده از طرح ویدئو کنفرانس در آموزش قرآن در شهرستان‌ها و اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نشست «عیدانه» ایکنا با محوریت بررسی فعالیت‌های قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در سال 94 و برنامه‌های آتی این اداره کل در سال 95 و با حضور جعفر حسینی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی عصر روز گذشته، 17 فروردین‌ماه در تحریریه ایکنای خراسان رضوی برگزار شد.

در حال
در این نشست سید‌جعفر حسینی، مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مورد فعالیت‌های این اداره کل در سال گذشته، ابراز کرد: از جمله مهم‌ترین اقدام این نهاد در بحث آموزش قرآن کریم، پیگیری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سطح شهرستان‌های مختلف استان در سال 94 بود که به شکل جدی‌تر و با برنامه‌ریزی منسجم‌تر در طول سال 95، ادامه می‌یابد.
حسینی آغاز اجرای آموزش قرآن کریم از طریق شبکه ویدئو کنفرانس در سال گذشته را از دیگر این اقدامات دانست و اضافه کرد: اجرای فراگیر و جدی‌تر این طرح به ویژه در سطح شهرستان‌های استان با برنامه‌ریزی بیشتر و تلاش برای پای کار آمدن مؤسسات قرآنی شهرستان‌ها برای سال جاری از اقدامات دیگر پیش روی این اداره کل به شمار می‌رود.

در حال
وی گفت: برنامه‌ریزی منسجم و برگزاری مراحل مختلف مسابقات قرآن اوقاف در سطح استان، جذب مربیان توانمند برای فعالیت در طرح حفظ قرآن کریم، برگزاری مسابقه تفسیر سوره یونس(ع) از تفسیر نمونه در ماه مبارک رمضان، برگزاری اجتماع بزرگ حافظان حاضر در طرح حفظ قرآن کریم، برگزاری محافل بزرگ قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان و ... از دیگر برنامه‌های این نهاد برای سال 95، محسوب می‌شود.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی در پایان ابراز کرد: تلاش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی بر این است که تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود را بر اساس شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» انجام دهد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۶
0
0
جذب مربیان توانمند برای فعالیت در طرحهای حفظ قرآن کریم مفید است محوریت فعالیتهای قرآنی است
captcha