برگزاری بیش از 70 محفل قرآنی در ماه رمضان
کد خبر: 3503152
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

برگزاری بیش از 70 محفل قرآنی در ماه رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری بیش از 70 محفل قرآنی در حرم مطهر رضوی، مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه استان در طول ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی، کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی عنوان کرد: بیش از 70 محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی از مصر، لبنان و ایران در ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار می‌شود.
حسینی با بیان اینکه این محافل در سه نوبت صبح، ظهر، عصر و شب(بعد از افطار) در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: استاد عبدالناصر حَرَک از مصر، استاد محمدعلی قاسم و استاد محمدعلی امهز از لبنان، استاد سیدجواد حسینی و استاد حمید شاکرنژاد از ایران در این محافل قرآنی به تلاوت می‌پردازند.
کارشناس امور قرآنی اداره اوقاف خراسان رضوی با اشاره به اینکه برنامه تلاوت استاد عبدالناصر حَرَک در حرم مطهر رضوی پیش بینی شده است، افزود: 14 محفل قرآنی با تلاوت قاری مصری در شهرستان‌های مشهد، جغتای، نیشابور، طرقبه ـ شاندیز، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، تربت جام و رشتخوار برگزار می‌شود.
حسینی با بیان اینکه بیش از 40 محفل قرآنی با همکاری شهرداری مشهد در حرم مطهر رضوی، مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه مشهد با مشارکت شهرداری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برخی از اختتامیه‌های مسابقات قرآن کریم در شهرستان‌ها با حضور قاری مصری حاضر در این محافل برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، محافل استاد عبدالناصر حَرَک در بقاع متبرکه امامزادگان ناصر و یاسر(ع)، تکیه ابوالفضلی نیشابور، شعیب سبزوار و سیدحمزه کاشمر برگزار خواهد شد.
captcha