مکان اقامه نماز جمعه ماه رمضان در کاشمر تغییر کرد
کد خبر: 3503419
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

مکان اقامه نماز جمعه ماه رمضان در کاشمر تغییر کرد

گروه اجتماعی: رئیس ستاد نماز جمعه کاشمر از تغییر مکان برگزاری نماز جمعه در ماه مبارک رمضان به دلیل کمبود فضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، غدیر شکوهی، رئیس ستاد نماز جمعه کاشمر صبح امروز، 13 خردادماه در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان که در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در شهر کاشمر در مقایسه با دیگر شهرهای استان از نظر کیفی و کمی قابل توجه و تقدیر است، افزود: بحمدالله نماز جمعه با حضور تمامی اقشار مختلف مردم، روستاییان، جوانان و فرهنگیان در سطح بسیار عالی برگزار می‌شود.
وی عامل برپایی باشکوه نماز جمعه را به جهت ایجادشدن همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان در شهر کاشمر دانست و ابراز کرد: تلاش ما بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز جمعه با حضور همه اقشار جامعه است.
شکوهی با اشاره به اینکه هر چند جلسه ستاد نماز جمعه به صورت فصلی برگزار می‌شود اما جلسه ستاد اجرایی با حضور هشت کمیته فرهنگی، تبلیغی، انتظامی، خواهران، جوانان، پشتیبانی و...هر هفته به صورت مستمر با حضور امام جمعه تشکیل می‌شود، تصریح کرد: در ستاد اجرایی نماز جمعه در خصوص مسائل و ایام الله‌های مختلف بحث و تبادل نظر می‌شود.
وی با اعلام اینکه در سالگرد ارتحال حضرت امام راحل برنامه‌های مختلفی در شهر کاشمر برگزار خواهد شد، افزود: در روز جمعه سالروز ارتحال حضرت امام هیئت‌های مذهبی از ساعت 9:30 عازم مصلای نماز جمعه شده و بعد آن در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت خواهند کرد.
رئیس ستاد نماز جمعه کاشمر در ادامه با اعلام اینکه محل برگزاری نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در ماه مبارک رمضان به دلیل کمبود فضا از مصلای نماز جمعه به امامزاده سید حمزه(ع)، انتقال خواهد یافت، گفت: فضای امامزاده سید حمزه(ع)، از ماه‌ها قبل آماده برگزاری نماز جمعه شده است.
وی همچنین از نیروهای انتظامی و امنیتی خواست برنامه‌های خوبی برای هرچه باشکوهتر برگزارشدن نماز جمعه تدوین کنند، همچنین شهرداری مساعدت لازم را برای سرویس‌دهی مناسب به نمازگزاران داشته باشد.
شکوهی در پایان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان در مصلای نماز جمعه شهرستان کاشمر بیش از چهار هزار و 500 نفر و در روزهای عادی سه هزار نفر به اقامه نماز می‌پردازند.

captcha