استقبال از برگزیدگان خراسان رضوی در مسابقات قرآن کشوری
کد خبر: 3540151
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
شامگاه امروز صورت می‌گیرد؛

استقبال از برگزیدگان خراسان رضوی در مسابقات قرآن کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی ابراز کرد: مراسم استقبال از نخبگان قرآنی خراسان رضوی که در مرحله کشوری سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم بخش آقایان حائر رتبه‌های برتر شدند، شامگاه امروز، دوم آبان‌ماه در محل فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: شامگاه اول آبان‌ماه مرحله کشوری سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آقایان با معرفی نفرات برتر در استان گیلان به کار خود پایان داد.
وی با بیان اینکه در بخش آقایان این رقابت‌ها 34 متسابق از خراسان رضوی حضور داشتند، افزود: در این مسابقات هشت نماینده شایسته خراسان رضوی توانستند مقام‌های برتر این مسابقات را از آن خود کنند.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: در رشته قرائت حامد علیزاده و امیر لعل‌اول، رتبه ممتاز این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
حسینی اظهار کرد: رضا گلشاهی، در رشته حفظ کل، رتبه ممتاز، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی‌نیا و محمدرضا جاهدی‌نیا رتبه عالی را از آن خود کردند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات بخش آقایان از 25 مهرماه آغاز و تا یکم آبان ماه ادامه یافت، گفت: احسان محمدی و سیدحجت ترحمی نیز به ترتیب رتبه‌های ممتاز و عالی این مسابقات در رشته ترتیل را بدست آوردند.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی بیان کرد: حمزه یزدانی‌فر در رشته ابتهال موفق به کسب مقام پنجمی این رقابت‌ها شد و از طرف ستاد برگزاری این مسابقات تقدیر شد.
حسینی گفت: مراسم استقبال از نمایندگان شایسته خراسان رضوی در این مسابقات با حضور مسئولان و جامعه قرآنی استان، امشب دوم آبان‌ماه ساعت 19:15  در محل فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار می‌شود.
گفتنی است، مرحله کشوری سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور از 25 مهر آغاز شده است و تا ششم آبان‌ماه در مجمتع فرهنگی، تفریحی زیباکنار استان گیلان ادامه دارد.
captcha