افزایش فعالیت‌های قرآنی، راهی برای خنثی کردن توطئه‌ها ضد قرآن است
کد خبر: 3543223
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

افزایش فعالیت‌های قرآنی، راهی برای خنثی کردن توطئه‌ها ضد قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: برای خنثی کردن توطئه‌هایی که قرآن را نشانه رفته‌اند، باید فعالیت‌های شاخص قرآنی را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دهمین مجمع سالیانه اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان اصفهان که پنج شنبه 13 آبان‌ماه در  محل سرای عطار برگزار شد، اظهارکرد:  عده‌ای تلاش می‌کنند محافل و کلاس‌های قرآن را به سخره بگیرند و این کار توطئه‌آمیز را با هدف و برنامه‌ریزی قبلی انجام می‌دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: عده‌ای قرآن را نشانه رفته و آماج حملات خود ساخته‌اند. ما باید فعالیت‌های شاخص قرآنی و ایجابی را افزایش دهیم تا این توطئه‌ها خنثی شود.
حجت‌الاسلام ارزانی بیان کرد: اگر در یک مجموعه قرآنی، هدف‌گذاری دقیقی صورت گیرد، برنامه‌ریزی مناسبی نیز می‌توان انجام داد.
وی با اشاره به لزوم تمسک به قرآن گفت: جامعه‌ای که به رسول خدا، قرآن و اهل بیت(ع) تمسک پیدا کند، به ریسمانی محکم چنگ زده است.
ارزانی تأکید کرد: فعالیت‌های قرآنی باید با اخلاص صورت گیرد و چنین انتظاری از فعالان این عرصه می‌رود و خداوند نیز کمک خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، در این مجمع؛ لیلا جوانی، فاطمه عباسی سفتجانی، حامد کمال و سید ابوالفضل موسوی زاده به عنوان اعضای هیئت بازرسی مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان در سال ۹۵ و سید محمدرضا ابطحی فروشانی، حمیدرضا تاجی، ولی الله جعفری، حسین خاکسار هرندی، محسن رضوانی، علی فضیلتی، سید محمدرضا علاءالدین، محمدرضا ملکی‌ها و سید مرتضی نیکزادالحسینی به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

captcha