ناتوی فرهنگی؛ آخرین ترفند دشمن برای مقابله با ایران
کد خبر: 3569063
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

ناتوی فرهنگی؛ آخرین ترفند دشمن برای مقابله با ایران

گروه شهرستان‌ها: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر از ناتوی فرهنگی به‌عنوان آخرین ترفند دشمن برای مقابله با ایران و بدبین کردن جوانان نسبت به انقلاب اسلامی ایران نام برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام قاسمعلی مجیدی، صبح امروز، 12 بهمن‌ماه در مراسم نمادین به صدا درآوردن زنگ انقلاب و گل‌باران تمثال امام راحل که در میدان انقلاب برگزار شد، به سخنان امام خمینی(ره) در بدو ورود خود در فرودگاه مهرآباد در خصوص وحدت و اتحاد اشاره کرد و گفت: این سخن امام(ره) موجب شد که با همان وحدت و همبستگی امروز شاهد برگزاری جشن 38 سالگی پیروزی انقلاب باشیم.
وی با تأکید بر اینکه وحدت از جمله نیازهای ضروری جامعه امروز است، به تفاوت‌های انقلاب ایران با انقلاب‌های سایر کشورها اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه، کشور مصر حتی نتوانست اولین سالگرد انقلاب خود را جشن بگیرد اما ملت ایران با ایثار و رهبری امام، انقلاب را به ثمر رساند.
حجت‌الاسلام مجیدی با اعلام اینکه دشمنان به دنبال این بودند که انقلاب را با مشکلات بسیاری مواجه کنند، بیان کرد: خون‌های ریخته شده برای به ثمر رسیدن این انقلاب، موجب شد که امروز الگویی برای همه کشورهای دنیا شویم.
وی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند یک جوان 13 ساله رهبر ماست، ابراز کرد: امروز شاهدیم که تمام جوانان بحرین، لبنان، سوریه، یمن، عراق و افغانستان به‌عنوان رهبران جامعه خود در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند؛ استکباری که کسی جرأت نداشت، حتی مرگ بر آمریکا بگوید.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر با اشاره به اینکه آمریکا بعد از انقلاب، ترورهای ناجوانمردانه‌ای را در کشور شروع کرد و بزرگان بسیاری را از ما گرفت، افزود: دشمنان وقتی از این توطئه به نتیجه نرسیدند، تمام توان خود را به کار گرفتند تا اقتصاد ایران را با مشکل مواجه کنند و در این خصوص از هیچ اقدام و ترفندی فروگذاری نکردند.
وی با بیان اینکه دشمن این بار با راه‌انداختن جنگی که سه برابر جنگ جهانی اول، دو برابر جنگ جهانی دوم و 1.5 برابر جنگ آمریکا و کره ادامه داشت، درصدد بود انقلاب اسلامی ایران را شکست دهد، اظهار کرد: این بار هم ملت ایران با استقامت هشت‌ساله خود دشمنان را شکست دادند.
حجت‌الاسلام مجیدی با اعلام اینکه امروز دشمنان از جبهه فرهنگی وارد شده‌اند، گفت: به جهت اینکه دشمن فهمیده نمی‌تواند همانند دوران رضاخان چادر را از روی سر دختران ما بردارد، درصدد است به زنان و جوانان شیعه الگو بدهد.
وی با بیان اینکه به‌رغم تمامی ترفندهای دشمنان و به وجود آوردن مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، اما جوانان ما همچنان به ارزش‌های انقلاب و شهدا پایبند هستند، از مسئولان خواست به مسائل فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه هر چند در قطعات هواپیما در تحریم هستیم اما شاهدیم نه‌تنها گوشی‌های موبایل را تاکنون تحریم نکرده‌اند بلکه آنچه در اروپا تولید می‌شود، بعد از مدت کوتاهی به شهرهای کوچک می‌رسد.
حجت‌الاسلام مجیدی با اعلام اینکه دشمن درصدد است از این طریق در راستای فروپاشی خانواده‌ها گام بردارد، گفت: دشمن با افزایش شبکه‌های متعدد ماهواره، فضای مجازی و شبکه‌های ضد دین و ضدانقلابی درصدد است، مردم را از این طریق از اسلام و انقلاب جدا کند.
گفتنی است، در پایان این مراسم به‌صورت نمادین تمثال امام راحل در میدان انقلاب شهر کاشمر گل‌باران و همزمان زنگ انقلاب در مدارس شهرستان نواخته شد.

captcha