کرسی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم در زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد
کد خبر: 3570572
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
با حضور قاریان بین‌المللی؛

کرسی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم در زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد

گروه شهرستان‌ها: با حضور قاریان بین‌المللی و شهرستانی، کرسی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم در محل زیارتگاه شهید مدرس در کاشمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، کرسی تلاوت‌ مجلسی قرآن کریم، شامگاه گذشته، 16 بهمن ماه با استقبال پرشور مردم کاشمر و با حضور قاریان بین‌المللی و شهرستانی در محل زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد.
در این محفل، امیر لعل‌اول و رضا گلشاهی از قاریان ممتاز مشهدی و محمد شیرین، حمیدرضا ناظمی و عباس ‌پورحسین، از قاریان شهرستان کاشمر به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.
همچنین در این مراسم، حمزه سپهریان، مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع)، و آرامگاه شهید مدرس گفت: هر چه در قرآن آمده برای خیرخواهی و هدایت بشر است و در سایه عمل به این کتاب الهی، حیات طیبه امکان‌پذیر می‌شود.
کرسی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم در زیارتگاه مدرس برگزار شد
وی با بیان اینکه آنچه از ضلالت و گمراهی و مشکلات فعلی در زندگی ما انسان‌ها وجود دارد به خاطر فاصله گرفتن از قرآن و عترت است، افزود: تنها نباید به تلاوت و ترتیل قرآن اکتفا کرد بلکه باید به مفاهیم قرآن کریم نیز به‌عنوان کتاب هدایت و آگاهی توجه شود.
وی از قرآن کریم به‌عنوان چراغ هدایت بشریت نام برد و گفت: قرآن در زوایای مختلف زندگی انسان‌ها نقش‌آفرین است.
کرسی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم در زیارتگاه مدرس برگزار شد
سپهریان با بیان اینکه قرار گرفتن در مسیر نسیم رحمت الهی باعث رسیدن انسان به کمال می‌شود، ادامه داد: تلاوت قرآن کریم وسیله‌ای ارزشمند برای اتصال انسان به حقیقت زندگی یعنی خداوند متعال است.
وی با اشاره به این‌که میزان اثرپذیری از آموزه‌های الهی به ایمان افراد بستگی دارد، گفت: هراندازه که ایمان و شایستگی افراد بیشتر باشد تأثیرپذیری آن‌ها از آموزه‌های الهی هم بیشتر خواهد بود.
مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) و آرامگاه شهید مدرس، ادامه داد: مؤمنان و مسلمانان باید توجه داشته باشند که تنها راه رستگاری و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت پیروی توأم از قرآن و اهل‌بیت(ع) است.
وی تأثیرپذیری انسان‌ها از آموزه‌های قرآنی را مبتنی بر لیاقت و شایستگی افراد عنوان کرد و گفت: تأثیر قرآن بر افراد به ایمان، لیاقت و شایستگی هر فرد بستگی دارد و‌‌ همان اندازه که ایمان و شایستگی بیشتر باشد تأثیرپذیری هم بیشتر خواهد بود.
captcha