روز احسان و نیکوکاری، روز خیر و برکت است
کد خبر: 3580636
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

روز احسان و نیکوکاری، روز خیر و برکت است

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در پیام خود به مناسبت روز احسان و نیکوکاری، با بیان اینکه روز خیر و برکت فرا رسیده، آورده است: بیایید با تقسیم شادی‌ها، نگرانی را از نیازمندان برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت ١٤ اسفند، روز احسان و نیکوکاری پیامی را صادر نمود.در متن این پیام آمده است:
روز احسان و نیکوکاری، روز خیر و برکت فرا رسید. نسیم رحمت خداوند از هر سو به مشام می‌رسد؛ جسم و جان ما را می‌نوازد و همه ما را به نیکوکاری فرا می‌خواند، بیایید در این روز با عملی نیک، هر چند اندک، به جمع نیکوکاران بپیوندیم.
امروز روز نیکوکاری است. روز «حی علی خیر العمل» است. امروز در مزرعه عشق بذر نیکوکاری می‌پاشند تا فردا در بهار دلها، گلهای معنویت شکفته شود. سرسبزی فردا مدیون مردان و زنانی است که شادی‌های خود را به هموطنان نیازمند هدیه می‌دهند.
نیکوکاران ! درود فراوان خدا بر شما که شادمانی را میهمان سفره نیازمندان کرده‌اید.
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص اهمیت این روز فرموده‌اند:
احسان، اطعام و کمک به کسی، احوال‌پرسی از مستحقی، اقدامی برای مردم محروم، اقدامی برای جامعه اسلامی، کاری برای پیشرفت زندگی مردم؛ همه اینها عبادت است.
بیایید با تقسیم کردن شادی‌هایمان ، نگرانی را از نوروز نگاه‌های نیازمندان بیرون بیاوریم.

captcha