حضور 120 روحانی مبلغ در مساجد شهرستان فردیس
کد خبر: 3606113
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

حضور 120 روحانی مبلغ در مساجد شهرستان فردیس

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس از استقرار ۱۲۰ روحانی مبلغ در مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: ارتباط روحانیان با جوانان و نوجوانان زمینه شکوفایی استعدادهای دینی و اخلاقی آنان را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدی احمدوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به اعزام روحانیان بومی و غیربومی در شهرستان فردیس، اظهار کرد: این مهم از طرح‌های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی است.
وی در ادامه با بیان اینکه تمام مساجد و حسینیه‌های این شهرستان از وجود شبکه تبلیغی دینی ماه رمضان استفاده می‌کنند، افزود: این طرح برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های تقویت جبهه فرهنگی، تبلیغی و دینی کشور است که خوشبختانه در عمر کوتاه خود دستاوردهای فراوانی به همراه داشته است.
این مسئول با بیان اینکه ارتباط روحانیان با جوانان و نوجوانان زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دینی و اخلاقی را فراهم می‌آورد، گفت: همه‌ساله کلاس‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت برقراری سبک زندگی اسلامی از سوی اداره تبلیغات اسلامی فردیس برگزار می‌شود.
احمدوند به وظایف روحانیون اعزامی به مساجد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین وظایف مبلغان انتقال دانش، تجربه، عقیده، فکر و نگرش اسلامی، ایجاد نوسازی و دگرگونی در باورهای فرهنگی، سنن اجتماعی و زمینه فرهنگ پذیری و یا به عبارت کلی حفظ امنیت فکری و دینی، اجتماعی و سیاسی منطقه و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
captcha