شهید حجت‌الاسلام تقوی خادم بااخلاص قرآن کریم بود
کد خبر: 3607637
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
عباس سلیمی در پیام تسلیتی گفت:

شهید حجت‌الاسلام تقوی خادم بااخلاص قرآن کریم بود

گروه فعالیت‌های قرآنی: خادم القرآن عباس سلیمی در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی با انتشار پیام تسلیتی، شهید تقوی را سیدی با اخلاق و خادم با اخلاص قرآن کریم نامید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، فعال قرآنی و مدیرعامل سابق ایکنا و رئیس سابق سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور در حادثه تروریستی 17 خرداد مجلس شورای اسلامی، خادم القرآن عباس سلیمی، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است؛
«بسم الله الرحمن الرحيم
خوشا آنانکه با عزت ز گیتی/ بساط خویش برچیدند و رفتند
خوشا آنانکه در راه عدالت/ بخون خویش غلتیدند و رفتند
شهادت مظلومانه سید بااخلاق و خادم با اخلاص قرآن کریم، فرزند گرامی پیامبر اکرم (ص)، زنده یاد حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمهدی تقوی(ره)، مدیرعامل سابق سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) که با زبان روزه بدست ناپاک حرامیان داعش(فرزندان نامشروع استکبار و آل سعود)، به خون خود غلتید، غم و اندوه سنگینی بر دل قرآنیان ایران اسلامی و خانواده پرافتخار و مقاوم آن سید والامقام نشانید که ان شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور با انتقام فرزندان رشید و فداکار این ملت سلحشور از آن گروهک پلید و وابسته، التیام خواهد یافت.
تمام این عالم هستی به انسان پایان می‌پذیرد و حقیقت انسان نیز به خدا ختم می‌شود و شهید کسی است که به خوبی این استمرار را درک نموده و در کل هستی جاری است و این همین رو شیاطین، در مسلخ عشق جز نکو را نکشند!
اگر چه شهید سعید، سیدمهدی عزیز، مظلومانه و بی‌دفاع در خون خویش غلتید، اما علاوه بر اینکه نام او، جاودانه بر تارک تاریخ زرین انقلاب اسلامی میدرخشد و یاد او نیز هماره در جامعه قرآنی کشور زنده و پاینده خواهد بود، تردیدی وجود ندارد که با نصرت الهی، موج خروشان و متلاطم خون شهیدان سرافراز ما، بنیان سست و پوسیده دشمنان امنیت ایران اسلامی را ویران و نابود خواهد ساخت، ان شاءالله.
با گرامیداشت یاد و خاطره یکایک شهیدان گرانقدر واقعه تروریستی دیروز تهران و با عرض تسلیت فقدان آن قرآن باور ولایتمدار به حضور خانواده معزّز آن عزیز سفر کرده و آحاد جامعه سرافراز قرآنی، علوّ مرتبت و رفعت درجات آن سید گلگون کفن را از درگاه خداوند متعال مسئلت می دارد.
هجدهم خردادماه سال ۱۳۹۶  
خادم القرآن عباس سلیمی»
captcha