تجلیل از پنج رسانه فعال در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3609748
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

تجلیل از پنج رسانه فعال در نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه قرآن از رسانه‌های فعال در این نمایشگاه تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از رسانه‌های فعال در این دوره از نمایشگاه تجلیل خواهد شد.

مهدی جعفری، مدیر کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه قرآن در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه در این دوره رسانه‌های فعال تجلیل می‌شود و نه رسانه‌های برتر،‌ گفت: تعیین شاخص‌ برای رسانه‌های برتر در نمایشگاه قرآن نیاز به زمان و داوری دارد، با توجه به اینکه زمانی برای داوری وجود ندارد تصمیم گرفته شد تا رسانه‌های فعال نمایشگاه قرآن معرفی شوند.

جعفری افزود: بر همین اساس در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن از پنج رسانه فعال در نمایشگاه قرآن تجلیل خواهد شد. شاخص‌هایی همچون محتوای اخبار تولید شده، میزان اخبار تولید شده و .. از جمله شاخص‌های تعیین رسانه‌های فعال در نمایشگاه قرآن است.

یادآور می‌شود مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز جمعه 26 خردادماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

captcha