فریاد یک صدای مردم در روز قدس برای نابودی اسرائیل
کد خبر: 3611378
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

فریاد یک صدای مردم در روز قدس برای نابودی اسرائیل

گروه شهرستان‌ها: امام جمعه شهرستان خوشاب با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: روز قدس روزی است که مردم تمام جهان یک صدا برای نابودی اسرائیل متحد می‌شوند.

حجت‌الاسلام حیدرعلی یوسف‌زاده، امام جمعه شهرستان خوشاب در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص نامگذاری روز قدس اظهار کرد: انسان‌ها به صورت فطری حامی مظلومان هستند و مردم با گذر زمان به علت نامگذاری این روز، به عنوان روز قدس توسط امام راحل(ره) پی برده‌اند.
حجت‌الاسلام یوسف‌زاده، اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونستی و تلاش برای فراموشی ظلم و ستم این رژیم را مسئله اول جهان اسلام دانست.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل با تشکیل داعش باعث ایجاد ناامنی در کشورهای مسلمان شده‌اند، گفت: متأسفانه برخی کشورهای مسلمان از جمله عربستان که مدعی رهبری جهان عرب و عجم هستند، از پشت به اسلام و مسلمانان خنجر زده و در کنار اسرائیل و آمریکا به قتل و عام مسلمانان پرداختند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان خوشاب با اشاره به اینکه مبارزه و مقاومت، راه نجات فلسطین است، اظهار کرد: باید با اسرائیل طوری برخورد کرد که حزب‌الله لبنان با مقاومت خود در سال‌های 2006 تا 2014 در غزه داشت.
وی ابراز کرد: مذاکره با اسرائیل نه تنها تاکنون ثمره‌ای برای مردم فلسطین نداشته است بلکه اسرائیل با کمک داعش به دنبال ضربه زدن و از بین بردن حامیان جبهه مقاومت فلسطین در ایران و سوریه است.
امام جمعه خوشاب هدف دیگر آمریکا از تحریم‌ها را شکستن مقاومت مردم ایران و از بین بردن حامیان مردم مظلوم فلسطین دانست.
وی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: روز قدس روزی است که مردم تمام جهان یک صدا برای نابودی اسرائیل متحد می‌شوند.
همچنین حسن ابارشی، فرماندار خوشاب، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبرین جهان اسلام است، اظهار کرد: همه باید با هوشیاری، بصیرت و همدلی در راستای اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.
وی با توجه به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند: «من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست غاصبان و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و از جمیع مسلمانان جهان دعوت می‌کنم تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد شرکت کرده و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند.»، افزود: آن رهبر فرزانه با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توجه مسلمانان را به مسئله قدس و فلسطین معطوف کردند.
فرماندار خوشاب، روز قدس را روز همدردی مسلمانان جهان با مردم فلسطین دانست و ابراز کرد: با توکل بر خدا و دست خالی می‎‌شود در مقابل مستکبران ایستاد و به پیروزی نائل شد، همچنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرده و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
وی با اشاره به برنامه‌های روز قدس در شهرستان خوشاب بیان کرد: راهپیمایی عظیم روز قدس با شرکت خیل انبوه مردم روزه‌دار و شهید‌پرور شهرستان خوشاب از ساعت 10 صبح از مرکز اصلی شهر آغاز و با قرائت قطعنامه روز قدس و سخنرانی فرماندار در مسجد گلشن پایان می‌یابد.
گفتنی است در ادامه راهپیمایی روز قدس، نماز عبادی ـ سیاسی جمعه به امامت حجت‌الاسلام حیدر علی یوسف‌زاده، امام جمعه شهرستان خوشاب در مسجد گلشن اقامه خواهد شد.
captcha