مرکز حفظ مجازی قرآن کریم خراسان رضوی افتتاح می‌شود
کد خبر: 3615749
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
به‌زودی؛

مرکز حفظ مجازی قرآن کریم خراسان رضوی افتتاح می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ابراز کرد: مرکز حفظ مجازی قرآن کریم استان که مدتی به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرده است به‌زودی به صورت رسمی راه‌اندازی خواهد شد.

جعفر حسینی، مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص مرکز حفظ مجازی قرآن کریم این نهاد در استان بیان کرد: مرکز حفظ مجازی در راستای تربیت حافظان قرآن کریم از چندی قبل به صورت غیررسمی فعالیت خود را با مشارکت نیروی انتظامی آغاز کرده است.
وی در همین زمینه اضافه کرد: در حال حاضر نیز همه بخش های فعال در این مرکز به صورت متمرکز در یک مکان مستقر شده‌اند و به زودی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد د را به همین منظور تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر کاربران می‌توانند با همکاران ما در این مرکز که در دو شیفت کاری حضور دارند از سراسر استان تماس گرفته و ارتباط برقرار کنند و با تعداد کاربران فعلی که در این مرکز فعال هستند، 2500 مخاطب را پوشش می‌دهیم و در صورت استقبال امکان افزایش بیشتر تعداد سرورها وجود دارد.
مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه این مرکز برای اولین بار افتتاح خواهد شد، تشریح کرد: تا به حال به وفور این طرح‌ها ابلاغ شده است اما تنها در حد طرح بوده و مرکزی در این خصوص نداشته‌ایم.
حسینی در پایان عنوان کرد: این مرکز تمام شهرستان‌های استان را پوشش می‌دهد و در این مرکز واحد قرآنی بانوان و آقایان به صورت تفکیک شده فعالیت می کنند و چون بیشتر متقاضیان و مخاطبان این مرکز بانوان هستند، فعالیت مرکز از بخش بانوان آغاز شده است.
captcha