نگاه به آموزش و پرورش کمک و یاری رساندن به آینده کشور باشد
کد خبر: 3633402
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
یوسفوند:

نگاه به آموزش و پرورش کمک و یاری رساندن به آینده کشور باشد

گروه فرهنگی: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر تعامل سازنده بسیج دانش‌آموزی با آموزش و پرورش و اجرای برنامه‌های هدفمند و تاثیرگذار، اظهار کرد: باید نگاه به آموزش و پرورش کمک و یاری رساندن به آینده کشور باشد و دستگاه‌های مختلف باید در این زمینه به یاری آموزش و پرورش بیایند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان امروز، 31 مردادماه در نشست با مسئول هماهنگی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان لرستان، گفت: بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان دو بال برای معرفت‌زایی و بصیرت‌افزایی و کمک در عرصه تربیت آموزش و پرورش هستند و باید از این فعالیت‌ها تقدیر شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) با اشاره به برنامه‌های مختلف در آموزش و پرورش و اهمیت بُعد تعلیم و تربیت و توجه به همه ابعاد مختلف فردی و اجتماعی دانش‌آموزان، اظهار کرد: توجه به نسل آینده کشور دارای اهمیت است و مدارس سنگ بنای آینده کشور است که باید بدان اهمیت ویژه داد.
یوسفوند افزود: با توجه به گستردگی قشر دانش‌آموز و فرهنگی و اثرگذاری بالای این دو قشر در جامعه باید به دغدغه‌ها و نیازهای آنان توجه  کرد و با همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف این نیازها برطرف شود
یوسفوند اضافه کرد: باید نگاه به آموزش و پرورش کمک و یاری رساندن به آینده کشور باشد و دستگاه‌های مختلف باید در این زمینه به یاری آموزش و پرورش بیایند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر تعامل سازنده بسیج دانش‌آموزی با آموزش و پرورش و اجرای برنامه‌های هدفمند و تاثیرگذار، ادامه داد: نیاز امروز دانش‌آموزان در کنار کسب علم و دانش هدفمند، کسب معرفت و بصیرت و تربیت و مهارت است که این دو با هم دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی و آینده‌ساز ایران را شکل می‌دهد و باید دقت شود که این دو بال با هم به رشد و تعالی برسند.
یوسفوند با تقدیر از فعالیت‌های حمیدرضا یوسفوند، مسئول قبلی ستاد هماهنگی  بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و با تعامل و همراهی سایر دستگاه‌ها همچون بسیج دانش‌آموزی در رشد و تعالی دانش‌آموزان تلاش نماییم.
وی افزود: تعامل و همکاری موجود بین مجموعه آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی و همچنین سازمان بسیج فرهنگیان یکی‌از رموز موفقیت و پیشرفت و به‌نحو احسن برگزار شدن برنامه و همچنین به حداقل رسیدن نقص‌های موجود است.
یوسفوند برگزاری موفقیت‌آمیز طرح‌های هجرت3، اردوی عملی آمادگی دفاعی، راهیان نور و... را از نمونه‌های این تعامل سازنده ذکر کرد و افزود: باید طوری عمل شود تا برنامه‌های آینده این دو مجموع به‌ویژه در زمینه راهیان نور این تعامل می‌بایست همچنان ادامه یافته و نقص‌های کوچک سال گذشته برطرف شود.
captcha