چشم‌های آسمانی حافظ قرآن شدند/ آرزوی دیدار با رهبری + عکس
کد خبر: 3652917
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

چشم‌های آسمانی حافظ قرآن شدند/ آرزوی دیدار با رهبری + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: به بهانه روز جهانی نابینایان با روشن‌دلی که نور درونی وجود او همیشه جاوید بوده و به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است و همچنان آرزوی دیدار با رهبر معظم انقلاب را در دل دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، امروز، 23 مهر‌ماه به‌عنوان روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید، نام‌گذاری شده است و به بهانه این روز آشنا می‌شویم با روشن‌دلی که نور درونی وجود او همیشه جاوید بوده و به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است و همچنان آرزوی دیدار با رهبر معظم انقلاب را در دل دارد.
زهرا خلیلی، روشندل و حافظ کل قرآن کریم، متولد سال 1384 که از سن هفت سالگی حفظ قرآن را شروع کرد در ابتدا جزء ۳۰ این کتاب آسمانی را از طریق سمعی به ذهن سپرد و مابقی آن‌را از قرآنی که به خط بریل بود استفاده کرد و کل قرآن را در محضر اساتید با تجربه در مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گذراند و در سن ۱۰ سالگی حفظ را به اتمام رساند.
او نه تنها در حفظ قرآن موفق به کسب مقام برتر شده است بلکه از دانش‌آموزان موفق و ممتاز مدرسه نیز به شمار می‌آید و در رشته‌های ورزشی مثل شنا و شطرنج حائز رتبه برتر است.
فاطمه صبحی، مادر این حافظ روشندل بیان کرد: خداوند در مقابل عدم بینایی دخترم هزاران راه تقرب و برکت در زندگی ما نهاد که به یکی از آنها اشاره می‌کنم، در این مدت چند ماه که زهرا حافظ کل قرآن کریم شده بیش از 60 برنامه قرآنی اجرا داشته و افراد زیادی با دیدن اجرای حفظ او جذب قرآن شده‌اند که همین برای من بس است.

captcha