تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه پیام نور بجنورد نسبت به اظهارات ترامپ
کد خبر: 3653035
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه پیام نور بجنورد نسبت به اظهارات ترامپ

گروه سیاست و اقتصاد: دانشجویان دانشگاه پیام نور بجنورد در تجمعی با شعار مرگ بر آمریکا، اظهارات رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، دکتر مریم نصرتی، رئیس دانشگاه پیام نور بجنورد در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه پیام نور بجنورد به اظهارات ترامپ با بیان اینکه برجام بیش از اینکه به نفع ایران اسلامی باشد به نفع آنان بوده، افزود: اظهارات ترامپ در خصوص برجام فقط به این علت انجام شده که بتواند به نوعی تبلیغات انتخاباتی خود را عملی سازد.
نصرتی با بیان این که برجام در سازمان بین المللی به رسمیت شناخته شده و به ثبت رسیده است، افزود: بنابراین دولت آمریکا به تنهایی نمی تواند آن را زیرپا بگذارد.
وی با اشاره به اظهارات ترامپ درخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه سپاه پاسداران یکی از نهادهای قدرتمند بود که در همه زمینه ها اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور به فعالیت می پردازد، بنابراین سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه پایه و اساسی ندارد.
نصرتی با بیان اینکه آمریکا از فعالیت های سپاه پاسداران به ستوه آمده در این راستا این چنین بی پایه و اساس به صحبت می پردازد، گفت: هم اکنون مشاهده می‌کنیم که در منطقه با کمک سپاه، داعش به مرز نابودی نزدیک می شود.
وی ادامه داد: کشورهایی همانند عربستان، اسرائیل و امارات نیز از اقدامات و سخنان رئیس جمهور آمریکا دفاع می کنند زیرا آنان خواستار کاهش قدرت ایران در منطقه هستند.
نصرتی با بیان اینکه به عنوان جامعه دانشگاهی حمایت خود را از نظام اسامی، رهبر فرزانه انقلاب و سپاه پاسداران اعلام می کنیم، گفت: امیدواریم بیش از پیش شاهد موفقیت  های کشور به ویژه سپاه پاسداران باشیم تا خاری بر چشم دشمنان باشد.
معاون نهاد رهبری دانشگاه پیام نور بجنورد نیز در این مراسم اظهارکرد: برجام عهدنامه ای بوده که در سازمان ملل به ثبت رسیده و کسی نمی تواند آن را نقض کند بلکه آمریکا دنبال این است که از ایران امتیازهای دیگری بگیرد.
حجت الاسلام حسین رحیمی با بیان اینکه به درک که سپاه پاسداران را تحریم می کنید مگر تا الان این کار را انجام نداده بودید که از این پس انجام ندهید، گفت: امروز سپاه خواری بر چشم دشمنان این کشور شده است.
وی یادآورشد: امروز آمریکا و سران آن به خود بزرگ بینی و تنزل عقلی دچار شده اند اما در هر صورت این ملت و جوانان آماده بوده تا از آرمان های انقلاب دفاع کنند.     
به گزارش ایکنا دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور با سردادن شعارهای" مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر" حمایت خود را از جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران اعلام کردند.
captcha