بهره‌مندی روستائیان از کلاس‌های قرآن دارالقرآن «احسان»
کد خبر: 3653261
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

بهره‌مندی روستائیان از کلاس‌های قرآن دارالقرآن «احسان»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دارالقرآن احسان شهر مشهد با توجه به نیاز قرآنیان به آموزش‌های قرآنی برای آنها کلاس‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

حمیده سلطانی خشت، مدیر دارالقرآن احسان مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: این مرکز قرآنی از سال 1378 فعالیت خود را در منطقه کلات نادر با ارائه آموزش‌های قرآنی و فرهنگی به علاقه‌مندان آغاز کرد.

وی ادامه داد: کلات شهری است در شمال شرقی استان خراسان رضوی که این مؤسسه به منظور آموزش قرآن در روستاهای اطراف این شهر، اقداماتی را انجام داده است که می‌توان به برخی از آنها اشاره داشت.

سلطانی‌خشت افزود: به منظور بهره‌مندی بانوان و کودکان روستایی، دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی، احکام با حضور 17 مربی با تجربه در حال برپایی است که روزهای سه‌شنبه این کلاس‌ها برپا می‌شود.

مدیر دارالقرآن احسان بیان کرد: ‌این مؤسسه در مرکز خود، طرح جوادالائمه(ع) را در مقطع پیش‌دبستانی در حال اجرا دارد و همچنین برپایی دوره‌های احکام، تفسیر، برپایی محافل قرآنی، کلاس‌های حفظ قرآن‌ کریم و ... نیز از جمله فعالیت‌های این مرکز است و همکاری با بسیج منطقه در اجرای برنامه‌های فرهنگی را نیز می‌توان از دیگر برنامه‌های این مرکز دانست.

گفتنی است؛ دارالقرآن احسان در مشهد، کلات نادر، خیابان شهید علی پور، روبروی مسجد کبود گنبد واقع شده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۵
0
0
برگزاری این طرح موجب آشنایی علاقمندان با قرآن و آموزه‌های آن می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۵
0
0
برپایی این کلاس‌ها توسعه یابد
captcha