مخاطبین مسابقات مدهامتان هر ساله افزایش می یابد
کد خبر: 3653393
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

مخاطبین مسابقات مدهامتان هر ساله افزایش می یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه کاهش معضلات اجتماعی مرهون بهره گیری از رهنمودهای قرآن است، گفت: برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، بیانگر اهمیت، ارتقا و همچنین و افزایش هر ساله مخاطبین این مسابقات است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: قرآن، راهنمای بشریت در هر مکان و زمانی است و بسیاری از معضلات اجتماعی با بهره گیری از رهنمودهای این کتاب وحیانی، کاهش می یابد.
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی، تاثیر و بازخوردهای مثبت در جامعه دارد که می طلبد به انجام اینگونه از برنامه ها، اهتمام ویژه داشت.
جاودانی بیان کرد: برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان، بیانگر اهمیت و ارتقای این مسابقات است که در بین جشنواره های مختلف کانون های فرهنگی و هنری مساجد با استقبال بسیار علاقه مندان از برادران و خواهران، روبرو می شود و هر ساله تعداد مخاطبین آن، افزایش می یابد.
وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره این جشنواره در 27 و 28 مهر ماه و در شهرهای چالوس و ساری، ابراز کرد: بی شک، این امر موجب تسهیل و تشویق علاقه مندان به پرداختن به معجزه پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) می شود.
مدیر دستگاه فرهنگ و هنر مازندران با توجه به اهمیت منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر تشکیل و تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در 19 مهر سال 1391 در بجنورد، سخنران این هفته نماز جمعه چالوس در آدینه (28 مهر) در مصلی این شهر است.
captcha