قرآنیان بوشهر راهی تهران می‌شوند
کد خبر: 3653407
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
با همکاری سازمان دارالقرآن؛

قرآنیان بوشهر راهی تهران می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: تعدادی از اعضای فعال در امور قرآنی استان بوشهر طی روزهای آتی با سفر به تهران، ضمن حضور در سازمان دارالقرآن الکریم به دیدار اساتید قرآنی کشور نیز خواهند رفت.


حضور جامعه قرآنی بوشهر در تهران/ نشست صمیمی با اساتید قرآنی و رئیس سازمان دارالقرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پی هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی معاونت ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم با اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و با توجه به ظرفیت خوب قرآنی استان بوشهر و حضور چهره‌های برجسته بین‌المللی در این استان، تعدادی از اعضای جامعه قرآنی این استان، طی سفر به تهران، ضمن دیدار با اساتید برجسته قرآنی کشور با مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم نیز دیدار خواهند داشت کرد.

تعدادی از اعضای جامعه قرآنی استان بوشهر از فردا سه‌شنبه، 25 مهرماه وارد تهران می‌شوند و برنامه‌های حضور ایشان نیز تا روز جمعه، 28 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، قرآنیان بوشهری روز چهارشنبه، 26 مهرماه از ساعت 8 تا 10 صبح نشست صمیمی با رئیس سازمان دارالقرآن خواهند داشت. سپس، برنامه آشنایی ایشان با مأموریت‌ها و مسئولیت‌های تبیین شده معاونت نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن به مدت یک ساعت در محل این معاونت انجام خواهد شد.

همچنین، این قرآنیان طی بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز از ساعت 18 تا 21 در جلسه قرآن پیشکسوت قرآنی سید محسن خدام حسینی حضور پیدا خواهند کرد و در صورت داشتن زمان کافی، برخی از قاریان ممتاز و بین‌المللی استان بوشهر به اجرای برنامه تلاوت در این جلسه خواهند پرداخت.

برنامه جامعه قرآنی استان بوشهر طی روز پنجشنبه، 27 مهرماه نیز با حضور در بخش‌های مختلف سازمان دارالقرآن از جمله معاونت آموزشی و نیز دبیرخانه طرح‌های ملی آغاز می‌شود که مسئولان هر یک از این بخش‌ها به ارائه توضیحات در رابطه با فعالیت بخش‌های مربوطه خواهند پرداخت.

در ادامه، برنامه دیدار با احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی انجام می‌شود و طی این جلسه که از ساعت 10:30 تا 12 برگزار می‌شود، پیرامون مباحث صوت و لحن قرآن تبادل نظر خواهد شد. بعد از ظهر روز پنجشنبه، 27 مهرماه نیز از ساعت 18 تا 22 این افراد در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) حضور یافته و ضمن زیارت این آستان مقدس، در جلسه صمیمی با پیشکسوت قرآنی عباس سلیمی، حضور پیدا می‌کنند.

برنامه آخرین روز حضور قرآنیان بوشهر در تهران نیز اختصاص به حضورشان در جلسه سیدمحسن موسوی بلده، مدرس و پیشکسوت قرآنی دارد که از ساعت 8:30 تا 11:30 در این جلسه حضور پیدا می‌کنند و ضمن ارائه تلاوت‌های خود، با سبک و سیاق برگزاری جلسات در تهران آشنا خواهند شد.

یادآور می‌شود، استان بوشهر در ارزیابی‌های سال 95 سازمان دارالقرآن الکریم در حوزه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی، جزء استان‌های برتر شناخته شده است.

captcha