تشکیل 1277 کلاس زیر 10 نفر در سطح استان آذربایجان غربی
کد خبر: 3653607
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

تشکیل 1277 کلاس زیر 10 نفر در سطح استان آذربایجان غربی

گروه اجتماعی: معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان از تشکیل 1277 کلاس زیر 10 نفر در سطح استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، جلسه کمیته برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرروش استان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

فریدون سیدمصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: شناسان شهدا به دانش آموزان رسالت امروز آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه کار برای کنگره 12 هزار شهید استان را با نیت قرب الهی انجام دهیم؛ ادامه داد: همه ما به شهدا نیاز داریم و باید به هر شکل ممکن دین خود را ادا کنیم.

ابراهیم محمدی، معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان نیز گفت: فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی طبق زمان بندی و بدون مشکل خاص در حال پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس اطلاعات اولیه، ثبت نام دانش آموز در سامانه سناد بیش از پیش بینی بوده و این مهم منجر به کاهش بازماندگی از تحصیل خواهد شد.

محمدی بیان کرد: اجرای طرح ساماندهی انسانی منجر به صرفه جویی در منابع و استفاده صحیح از نیروی انسانی شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: امسال تعداد 1هزار و 277 کلاس زیر 10 نفر در سطح استان تشکیل شده است که نسبت به سال گذشته 263 کلاس افزایش داشته است.
captcha