برپایی 180 غرفه در نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی
کد خبر: 3653613
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

برپایی 180 غرفه در نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی180 غرفه در نمایشگاه کتاب استان خبر داد و گفت: دهمین نمایشگاه کتاب استان در محل مصلی امام خمینی (ره) از سوم تا هشتم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی درگفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: با توجه به اینکه فضای نمایشگاه، فضای سال گذشته بوده و تغییر نکرده است بنابراین برپایی همان 180 غرفه در دستور کار قرار دارد.
فرخنده افزود: کتاب و اقلام فرهنگی در نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی شامل 10 درصد از سوی ناشران و 20 درصد هم از سوی بانک عامل نمایشگاه عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته حدود سه میلیارد و 500 میلیون ریال بن الکترونیکی در نمایشگاه تهیه شد، یادآورشد: امسال نیز پیش بینی می‌کنیم که میزان بن الکترونیکی افزایش یابد.
فرخنده با اشاره به استقبال ناشران از حضور در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: روز گذشته زمان ثبت نام ناشران برای شرکت در نمایشگاه به اتمام رسیده و نام نویسی ها نشان می‌دهد که ناشران بیش از پیش استقبال کرده اند.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب در بهترین نقطه از شهر برپا می‌شود، افزود: نمایشگاه در دو نوبت صیح از ساعت 9 تا 12 و عصر نیز 16 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.
فرخنده با تاکید بر اینکه باید کتاب در سبد خرید خانواده ها قرار بگیرد، گفت: باید همه در عمل نشان دهیم که به چه میزان کتابخوان بوده و اهل مطالعه هستیم.
وی با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان و دانش آموزان در نمایشگاه، یادآورشد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی در جامعه نهادینه شود.
captcha