ارتش در مسائل اعتقادی و روحیه جهاد و شهادت پیشتاز است
کد خبر: 3653618
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

ارتش در مسائل اعتقادی و روحیه جهاد و شهادت پیشتاز است

گروه سیاسی: رئیس سازمان عقیدتی – سیاسی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب در مسائل اعتقادی و روحیه جهاد و شهادت پیشتاز است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سلیمانی، رئیس سازمان عقیدتی – سیاسی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کرمانشاه برگزار شد، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۴ مهر سال ۵۸ فرمان تأسیس این نهاد فرهنگی اسلامی را داد.
رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش افزود: امروز سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش بعد از گذشت قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب در مسائل اعتقادی و روحیه جهاد و شهادت پیشتاز است.
حجت‌الاسلام سلیمانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با رویکرد نظامی و فرهنگی به عنوان بازوی توانمند نظام و انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا نقش آفرینی می‌کند.
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مرزهای آبی، خاکی و هوایی پدافندی پا در رکاب است و ولایتمداری کارکنان، وظیفه‌ها و خانواده‌هایشان گوشه‌ای از مسائل ارزشمند ارتش و فعالیتهای عقیدتی است.
رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش همچنین اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: ارتشیان همواره برای دفاع از انقلاب و نظام تا پای جان در صحنه حضور دارند.
captcha