اقتصاد مقاومتی ضرورت اجتماعی و سیاسی جامعه
کد خبر: 3653619
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

اقتصاد مقاومتی ضرورت اجتماعی و سیاسی جامعه

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اقتصاد مقاومتی ضرورت اجتماعی و سیاسی جامعه است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان پست خراسان شمالی، اظهار داشت: امروزه دشمنان فهمیده‌اند که با جنگ مسلحانه و درگیری نمی‌توانند به ایران ضربه بزنند؛ ازاین‌رو برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی از تحریم‌های اقتصادی استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با ترسیم افق‌های پیش روی نظام، بهترین گزینه برای مبارزه با تحریم‌های اقتصادی را پیگیری اقتصاد مقاومتی بیان کردند.
آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: باید تمرکز ما بر اصل اقتصاد مقاومتی بسیار بیشتر از گذشته باشد تا بتوانیم از مشکلات پیش روی نظام گذر کنیم.
رییس شورای استانی حوزه علمیه استان خراسان شمالی افزود: اقتصاد مقاومتی امر حیاتی برای نظام اسلامی بوده و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی می‌کند.
وی با بیان اینکه اقتصاد کشور نباید متکی به نفت باشد، افزود: سالم‌سازی و ساماندهی اقتصاد جامعه از ضروریات بوده و باید مسؤولان برای اقتصاد بیمار جامعه از راه‌های میانبر استفاده کنند.
آیت الله یعقوبی تصریح کرد: اگر اقتصاد جامعه درست شود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای اجرای پروژه‌های اقتصادی راحت‌تر مشغول خواهند شد و بسیاری از موانع و مشکلات کشور حل می‌شود.
رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی از کارکنان پست خواست، خدمات مربوط به پست را آسان‌تر، سریع‌تر و با دقت بیشتری به مردم ارائه کنند تا رضایت‌مندی جامعه افزایش یابد.
captcha