هنرمندان جلوه های عاشورایی را به تصویر بکشند
کد خبر: 3660339
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

هنرمندان جلوه های عاشورایی را به تصویر بکشند

گروه فرهنگی: امام جمعه فاروج با تاکید بر اشاعه فرهنگ عاشورا و قیام حسینی، گفت: هنرمندان ،جلوه های عاشورایی را به تصویر بکشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ حجت الاسلام والمسلمین قلیزاده امام جمعه فاروج، با اشاره به اهمیت نقش هنرمندان در فرهنگ عمومی تاکید کرد : هنرمند می تواند به بهترین شکل و زیباترین غالب جلوه های اسلامی و دینی را به مردم معرفی نماید و از فرصت ایام اربعین و کاروان های پیاده استفاده کنند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص شیوایی هنر افزود: توجه به بعد ایمانی و تقوایی در همه رشته های فرهنگی، هنری مد نظر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مسئولین کاروانها بایستی از تجمل گرایی در کاروانهای پیاده بخصوص در ایام پیش رو به طور جدی پرهیز نمایند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی فاروج گفت: هنرمندان شهرستان بایستی با تولید آثار فاخر فرهنگی هنری زمینه ایجاد شوق و ذوق فرهنگی هنری را برای فراهم نمایند.
در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج  با گرامیداشت روز فرهنگ عمومی گزارشی از فعالیت های فرهنگی هنری شهرستان را در سال جاری بیان نمود و گفت: خوشبختانه فعالیت های فرهنگی هنری شهرستان همسو با فرهنگ عمومی است.
جواد نظری خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا با تقویت گروه های فرهنگی هنری ،زمینه ارتقاء فرهنگ و هنر شهرستان را فراهم آوریم.
نظری افزود: در راستای حمایت از هنرمندان شهرستان ، از آثاری که با مضامین فرهنگی و مذهبی تولید شود حمایت خواهد شد.
در پایان هدیه ای به رسم یادبود از طرف هنرمندان به امام جمعه شهرستان اهداء شد.
captcha