«سلام بر ابراهیم» 700 هزار نسخه‌ای می‌شود/ ترجمه انگلیسی در راه است
کد خبر: 3661370
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

«سلام بر ابراهیم» 700 هزار نسخه‌ای می‌شود/ ترجمه انگلیسی در راه است

گروه ادب: مدیر انتشارات شهید ابراهیم هادی با اشاره به 700 هزار نسخه‌ای شدن کتاب «سلام بر ابراهیم» گفت: ترجمه انگلیسی این اثر به زودی منتشر می‌شود.

محسن عمادی، مدیر انتشارات شهید ابراهیم هادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به پرتیراژترین کتاب این انتشارات گفت: کتاب «سلام بر ابراهیم» که زندگی و خاطرات خانواده، دوستان و همرزمان شهید ابراهیم هادی را در برمی‌گیرد، جزء پرتکرارترین چاپ‌ها در سال‌های اخیر بوده و در آستانه انتشار 700 هزار نسخه‌ای قرار دارد.
وی افزود:  این کتاب که در دو مجلد به چاپ رسیده، جلد دوم به حدود 100 هزار نسخه رسیده است و تاکنون به زبان‌های عربی، اردو و آلمانی ترجمه شده و امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت نیز ارائه شده بود.
عمادی ادامه داد: این کار در حال ترجمه به زبان انگلیسی نیز هست که از سوی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در حال اجراست و هنوز مشخص نیست که در ایران یا خارج از کشور چاپ و منتشر خواهد شد.
یادآور می‎‌شود، کتاب «سلام بر ابراهیم» برای نخستین بار از سوی انتشارات شهید ابراهیم هادی در سال 88 منتشر شده و تاکنون یکی از آثار پرمخاطب در حوزه دفاع مقدس بوده است.
captcha