هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه‌داشتن روحیه بسیجی در آحاد ملت است
کد خبر: 3664347
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
رضوانی:

هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه‌داشتن روحیه بسیجی در آحاد ملت است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه منوجان با اشاره به برگزاری هفته بسیج از 29 آبان‌ماه تا 5 آذر و فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بسیج گفت: هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه‌داشتن روحیه بسیجی در آحاد ملت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته منوجان با اشاره به رحلت پیامبر اسلام(ص) و اینکه حضرت محمد(ص) برای انسان سرمشقی نیکو هستند، گفت: انسان باید در رفتار و کردار خود الگویی را در نظر داشته و چه بهتر که پیامبر اسلام(ص) را در زندگی سرمشق خود قرار دهیم.
وی با اشاره با اشاره به برگزاری هفته بسیج از 29 آبان ‌ماه تا 5 آذر و فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بسیج افزود: هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در آحاد ملت است.
حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: امروز میان مسلمانان، جوانان برومند بسیجی بیشماری حول محور این فرهنگ زیبا قرار دارند و تا این فرهنگ بسیجی در جامعه باشد، امید دشمنان ما ناامید می‌شود.
وی بیان کرد: تا بسیج هست، نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، لذا این نهاد را قدر دانسته و خود و فرزندان خود را در این نهاد و فرهنگ جای بدهید.
حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: بسیج در همه صحنه‌ها حضور دارد و اگر در جنگ هشت سال دفاع مقدس حضور بسیجیان نبود، امروز سرنوشت ما چیز دیگری بود.
امام جمعه منوجان با اشاره به زلزله کرمانشاه و جان باختگان جمعی از هموطنان، اذعان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری از همه کسانی که به هر نحوی می‌توانند در کم کردن این مصیبت به بازماندگان آنها کمک کنند یاری خواستند، ما نیز در دستگیری و یاری بازماندگان کرمانشاه مشارکت می‌کنیم.
وی اشاره‌ای به ناکام ماندن جبهه‌های استکبار کرد و گفت: دشمن به دنبال این است که محور مقاومت و حزب‌الله را در دنیا تضعیف کند، اما با هوشیاری رهبر حزب‌الله تمام نقشه‌های آن‌ها بر آب می‌شود.
امام جمعه منوجان با بیان اینکه استقامت ما در راه حق، پیاده‌روی اربعین است، تأکید کرد: از کسانی که جاماندگان اربعین را مانند راهپیمایی عظیم اربعین به زیارت مشرف کردند، قدردانی می‌کنیم و تمام کسانی که در برپایی هر چه باشکوه‌تر موکب منوجان در کربلا دستی داشتند، نهایت سپاس را دارم.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha