تأکید بر هماهنگی استان‌ها در اجرای آزمون حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3673393
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
در جلسه ستاد اجرایی مطرح شد؛

تأکید بر هماهنگی استان‌ها در اجرای آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

گروه مسابقات: جلسه ستاد اجرائی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور نمایندگانی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

تأکید بر هماهنگی استان‌ها در اجرای آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، جلسه ستاد اجرائی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور نمایندگانی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه با موضوع برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.
در این جلسه حاضرین نسبت به برگزاری هر چه بهتر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم نقطه نظراتی را ارائه دادند و بر هماهنگی در استان‌های سراسر کشور ما بین دست‌اندرکاران اجرایی آزمون تاکید کردند.
رسیدن به فضای مطلوب اطلاع‌رسانی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود و نسبت به رسیدن عملکردی واحد، مابین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید شد.
گفتنی است در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر شورای سیاست‌گذاری آزمون، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، رئیس ستاد اجرایی آزمون و مدیران کمیته‌های اجرایی این آزمون نیز حضور داشتند.
لازم به ذکر است آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنج شنبه دهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

captcha