برگزاری مسابقات قرآن بسیج استان تهران + عکس
کد خبر: 3675017
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

برگزاری مسابقات قرآن بسیج استان تهران + عکس

گروه مسابقات: مسابقات قرآن بسیج استان تهران روز گذشته، 30 آذرماه با وجود آلودگی شدید هوای تهران و نیز تعطیلی استان تهران به خاطر زلزله اخیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با وجود اینکه به خاطر زلزله پنج و دو دهم ریشتری 29 آذرماه و نیز افزایش آلودگی هوا در شهر تهران تمامی ادارات به استثنای ادارات خدمات رسان پنجشنبه، 30 آذرماه تعطیل شده بودند و حتی آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور که قرار بود امروز برگزار شود نیز لغو شد، مسابقات قرآن بسیج استان تهران برگزار شد.
در این مسابقات که از صبح امروز آغاز شد، ابتدا بانوان در رشته قرائت قرآن به رقابت پرداختند تا نفرات برگزیده این بخش برای حضور در مرحله کشوری بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآنی بسیج کشور مشخص شوند.
رقابت این بخش تا زمان اذان ظهر ادامه یافت و در نهایت نیز «فاطمه گلینی مقدم» در رشته قرائت تحقیق که تنها رشته بخش بانوان بود رتبه برتر را کسب کرد تا به مرحله کشوری این مسابقات راه یابد.
رقابت های بخش آقایان نیز در دو گروه زیر 16 سال و بالای 16 سال از ساعت 14:30 آغاز شد. این مسابقات در گروه زیر ۱۶ سال در رشته‌های قرائت تحقیق تقلیدی و قرائت ترتیل و در بالای ۱۶ سال نیز قرائت تحقیق حرفه‌ای و قرائت ترتیل بود.
در این دوره از مسابقات در بخش بانوان خانم ها «چنگی» و «ایزدی» و در بخش آقایان نیز «محمدحسین سعیدیان» و «بهروز یاریگل» داوری مسابقات را بر عهده داشتند.
نفرات برتر رشته‌های مربوط به بخش حفظ قرآن کریم پیش از این و در قالب جشنواره قرآنی الحافظون برگزار شده و نفرات برتر نیز مشخص شده اند.

مسابقات قرآن بسیج مسابقات قرآن بسیج مسابقات قرآن بسیج مسابقات قرآن بسیج مسابقات قرآن بسیج
captcha