لغو ابلاغ مقصران جزوه احکام آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3677027
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
یوسفوند مطرح کرد:

لغو ابلاغ مقصران جزوه احکام آموزش و پرورش لرستان

گروه فرهنگی: معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش لرستان با اشاره به جاافتادن جمله «اشهد ان علیا ولی الله» از جزوه نماز آموزش و پرورش لرستان، افزود: دو نفری که در این راستا مقصر شناخته شده‎اند همان روز لغو ابلاغ شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز، ششم دی در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد، گفت: آموزش و پرورش شهرستان بروجرد قلب آموزش و پرورش لرستان است.
وی با اشاره به جاافتادن جمله «اشهد ان علیا ولی الله» از جزوه نماز، افزود: دو نفری که در این راستا مقصر شناخته شده‎اند همان روز لغو ابلاغ شدند.
علی کورانی‎فر، معاون استاندار لرستان نیز در این جلسه با بیان این‌که مهم‌ترین رکن و وزارتخانه، آموزش و پرورش است، تصریح کرد: نیروی انسانی که قرار است در آینده کشور را به توسعه برساند در همین آموزش و پرورش تربیت می‎شود.
وی اضافه کرد: پژوهش‏سرا، آزمایشگاه، آشنایی معلمان با فنون جدید، دسترسی دانش‌آموزان به آخرین یافته‎های علمی و ... از مهم‌ترین اولویت‎های آموزش و پرورش است که باید مدنظر قرار بگیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امام جمعه بروجرد نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش اساسی، اصلی و بنبادی در توسعه همه جانبه کشور دارد.
وی خاطرنشان کرد: برای توسعه همه جانبه کشور پیشرفت معنوی و مادی باید به آموزش و پرورش که وظیفه اصلی آن تربیت نیروی انسانی است توجه کافی داشته باشیم.
امام جمعه بروجرد تصریح کرد: تنها راه‌حل مشکل جامعه توجه به آموزش و پرورش در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری است.
ترابی با اشاره به زلزله‎های اخیر بروجرد، اضافه کرد: یکی از دغدغه‎های آموزش و پرورش بروجرد فضاهای آموزشی فرسوده است.
همچنین شهاب روزبهانی، رئیس آموزش و پرورش بروجرد در این جلسه، گفت: بعد از زلزله 4.5 ریشتری بروجرد چند مدرسه در بروجرد دچار آسیب شدند.
وی با اشاره به مرمت دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره)، افزود: مرمت سقف آن به اتمام رسیده است و در حال حاضر گچ‎کاری آن آغاز شده است.

captcha