استقبال از ترجمه آلمانی «سلام بر ابراهیم»
کد خبر: 3690739
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
عمادی عنوان کرد:

استقبال از ترجمه آلمانی «سلام بر ابراهیم»

گروه ادب: مدیر انتشارات «گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی» از استقبال مخاطبان از ترجمه آلمانی کتاب «سلام بر ابراهیم» خبر داد.

استقبال از ترجمه آلمانی «سلام بر ابراهیم»

محسن عمادی، مدیر انتشارات «گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: با توجه به استقبال از کتاب «سلام بر ابراهیم» در کشور، این اثر از سوی موزه انقلاب و دفاع مقدس به زبان انگلیسی ترجمه و در کشورهای مقصد توزیع شد و پس از آن اقدام به ترجمه آن به زبان‌های عربی، اردو و آلمانی شد.
وی افزود: ترجمه‌های این اثر به زبان‌های مختلف مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، به ویژه اینکه ترجمه آلمانی این کتاب با 2 هزار دانلود از نسخه پی‌دی‌اف نشان از استقبال مخاطبان دارد.
عمادی در ادامه عنوان کرد: آخرین چاپ از کتاب «سلام بر ابراهیم» چاپ صد و بیست و پنجم است و با این تعداد چاپ شمارگان آن به بیش از 750 هزار نسخه رسیده است که در سال‌های اخیر جزء پرتکرارترین چاپ کتاب بوده است.
وی یادآور شد: این کتاب در قالب زندگی‌نامه کوتاه با 69 خاطره درباره شهید جاویدالاثر «ابراهیم هادی» منتشر شده است و در آن بیش از 50 مصاحبه با خانواده، دوستان و همرزمان شهید انجام شده و نخستین چاپ از این کتاب در سال 1388 منتشر شده است.

captcha