تجربه گردش نوروزی با نرم‎افزار راهنمای سفر+ دانلود
کد خبر: 3700972
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸

تجربه گردش نوروزی با نرم‎افزار راهنمای سفر+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ ‌برنامه « سفرگردی» یک راهنما و تورلیدر مجازی است که شما را برای پیدا کردن مسیرها، مکان‌های دیدنی، هتل و امثال آنها در شهرهای مختلف کشور یاری می‌کند.

به گزراش خبرنگار ایکنا؛ یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های خانواده در ایام نوروز مربوط به سفر و گشت و گذار است که حکایت از گرفتاری‌های روزمره مردم در ایام دیگر سال دارد؛ گرفتاری‌هایی که اجازه بار سفر بستن به گروه کوچکی از جامعه داده اما اکثرا برای فرارسیدن تعطیلات نوروز ورفتن به سفرروزشماری می‌کنند.

مناطق گردشگری زیادی در همه شهرهای کشور عزیزمان ایران وجود دارد که علاوه بر هموطنان ایرانی توانایی جذب توریست‌های خارجی را نیز دارند. اما تعدد شهرها و جاذبه های گردگشری در ایران به قدری بالاست که برای بازدید از آنها و یا حتی اطلاع از وجود چنین مکان‌هایی، باید یک راهنمای ماهر و همه چیزدان در کنار شما باشد. از طرفی پیدا کردن آدرس رستوران‌ها، هتل‌ها، پارک‌ها، شهربازی‌ها و امثال آن در شهرهایی که به آنها سفر می‌کنید کار دشوار و زمان‌گیری است. اما امروز فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای تلفن همراه کرا را برای مسافران آسان کرده است.

امروز شما را با اپلیکیشنی تحت عنوان« سفرگردی» آشنا خواهیم کرد که مشکلات مسافران و مسائل پیش آمده در طول سفر را برای تجربه یک گردش و یک سفر خوب حل کرده است که همراه بسیار مناسبی برای سفرهای شما خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این برنامه اندرویدی بپردازیم.

اولین مسئله در استفاده از یک برنامه موبایلی رابط کاربری آن است. همانطورکه مشاهده می‌کنید، برنامه سفرگردی نزم‌افزاری است که در سفر به شهرهای مختلف ایران راهنمای شما خواهد بود. فرقی نمی‌کند که قصد سفر به کدام شهر و استان را دارید؛ فقط کافیست این برنامه را روی تلفن همراهتان نصب کرده و با خیالی آسوده راهیِ سفر شوید.

اپلیکیشن سفرگردی همه امکانات لازم برای تجربه سفری راحت و بدون دردسر را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه، دسترسی به اطلاع دقیق از مسیرها، اماکن تفریحی، بناهای تاریخی، هتل‌ها وامثال آن را به راحتی و تنها با چند کلیک ساده برای شما میسر خواهد کرد.

https://s.cafebazaar.ir/1/upload/screenshot/com.raianraika.iraneasytravel3.jpg

شما می‌توانید در صفحه اصلی برنامه سفرگردی، با تایپ نام مکانی که به دنبال آن هستید، لیستی از نتایج مربوطه را به دست آورید و‌‌ شما می‌توانید این لیست را به ترتیب امتیازی که کاربران به هر مکان داده‌اند و یا بر اساس نزدیک‌ترین مکان‌ها به خودتان مشاهده کنید. سپس می‌توانید با انتخاب هر یک از این مکان‌های موجود در لیست، اطلاعات و موقعیت دقیق آن را روی نقشه ببینید. شما می‌توانید این جست‌وجو را بر اساس نزدیک‌ترین مکان‌ها و همچنین بر اساس نام استان و شهر نیز انجام دهید.

در برنامه سفرگردی از طریق گزینه‌های موجود در نوار بالای صفحه می‌توانید به نقشه کامل دسترسی پیدا کرده و موقعیت همه اماکن را روی نقشه ببینید. همچنین امکان مسیریابی بین دو نقطه دلخواه نیز در این برنامه برای شما فراهم شده است. با استفاده از این امکان می‌توانید مسیر بین شهر‌های مختلف را با جزئیات کامل مشاهده کرده و بدون کوچکترین اشتباه و معطلی خودتان را به مقصد برسانید.

https://s.cafebazaar.ir/1/upload/screenshot/com.raianraika.iraneasytravel6.jpg

به گزارش ایکنا؛ جالب‌ترین امکانی که سازندگان اپلیکیشن سفرگردی برای کاربران خود تعبیه کرده‌اند، گزینه‌ای است که تحت عنوان «با کی بریم ؟» در صفحه اصلی برنامه قرار گرفته است. شما با کلیک بر روی این گزینه به قسمتی از سایت سفرگردی هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید برای سفرتان درخواست یک همسفر خوب بدهید. با‌درج آگهی در این سایت و مشخص کردن مبدأ و مقصد سفرتان، افرادی که مسیرشان با شما هماهنگ باشد را پیدا کرده و سفری متفاوت را تجربه خواهید کرد.

در این برنامه با مراجعه به بخش «تورهای مسافرتی» نیز می‌توانید از تورهای داخلی و خارجی که طبق گفته سازندگان برنامه از بهترین آژانس‌های مسافرتی است اطلاع یافته و جهت رزو آنها اقدام کنید. البته سازندگان برنامه سفرگردی اعلام کرده‌اند که در زمینه اجرای این تورها فعالیتی نداشته و فقط شما را از تورهایی که آژانس‌های مختلف برگزار می‌کنند، مطلع می‌سازد.

https://s.cafebazaar.ir/1/upload/screenshot/com.raianraika.iraneasytravel8.jpg

ممکن است شما هم در هنگام سفر کردن با ماشین شخصی به شهرهای جدید و از مسیرهایی که نمی‌شناسید، به‌مشکل برخورده و راه‌های طولانی را اشتباهی طی کنید. همچنین ممکن است پس از رسیدن به مقصد در پیدا کردن مکانی برای اسکان و یا غذا خوردن، ساعت‌ها از وقتتان هدر برود؛ لذا اپلیکیشن سفرگردی همه این مشکلات شما را حل خواهد کرد.

این ویژگی‌ها این برنامه را به انتخاب اول گردشگران و توریست‌ها تبدیل کرده است. برخی ویزگی‌های‌ این برنامه شامل کامل‌ترین نقشه گردشگری ایران، تفکیک اطلاعات سفر به صورت موضوعی و شهر به شهر، لیست جاذبه های گردشگری سراسر کشور، لیست مراکز تفریحی و خرید سوغاتی سراسر کشور، لیست مراکز اقامتی و شکم گردی کشور، لیست کل مساجد کشور، امکان جست‌وجوی نزدیک‌ترین نقاط به شما و امکانات دیگر اشاره کرد.

در کل باید گفت شما با نصب این برنامه روی تلفن همراهتان، در واقع یک راهنما و یا یک تورلیدر مجازی دراختیار دارید و دیگر برای پیدا کردن مسیرها، مکان‌های دیدنی، هتل و امثال آنها معطل نخواهید شد. این برنامه به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و شما می‌توانید از اینجا آن را دریاف کنید.

captcha