هشدار وزارت کشور بحرین به علمای شیعه
کد خبر: 3710069
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

هشدار وزارت کشور بحرین به علمای شیعه

گروه بین‌الملل ـ وزارت کشور بحرین با ارسال نامه‌ای به علمای شیعه، نسبت به هرگونه اظهار نظر در رابطه با تخفیف مجازات متهمان به اعدام از سوی آنها هشدار داد.

هشدار وزارت کشور بحرین به علمای شیعه (آماده) - عکس؟؟

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری مرآة البحرین؛ وزارت کشور بحرین با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای به سید عبدالله غریفی، شیخ عبدالحسین ستری، شیخ محمد صالح ربیعی، شیخ محمد صنقور به این عالمان شیعه هشدار داده است اگر سخنان خود در ارتباط با تخفیف مجازات متهام به اعدام در پرونده تلاش برای ترور فرمانده ارتش را تکرار کنند، مشمول اقدامات قانونی خواهند شد.

وزارت کشور بحرین عالمان شیعه را به سوء استفاده از تصمیمات حکومتی در تحقق خواسته‌های سیاسی خود و ایجاد اغتشاش در خیابان‌ها متهم کرده و تصریح کرد: بیانیه علمای شیعه در ارتباط با تخفیف مجازات متهمان به اعدام موجب تحریک اذهان عمومی و منحرف ساختن حقایق و وقایع است.

وزارت کشور بحرین همچنین نسبت به برپایی هرگونه اعتراض در خیابان‌ها که از بیانیه علمای شیعه نشأت بگیرد، هشدار داد.

یادآور می‌شود؛ با لغو حکم اعدام چند تن از متهمان به اعدام در بحرین که به اتهام تلاش برای ترور فرمانده ارتش بازداشت شده‌اند، علمای شیعه با صدور بیانیه‌ای این اقدام را پسندیده و قابل قدردانی توصیف کرده و آرزو کردند این اقدام شامل حامل دیگر متهمان به اعدام نیز شود و هیچ کس در این کشور در زندان به سر نبرد.

انتهای پیام

 

captcha