برپایی جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» ویژه کارکنان شهرداری تهران
کد خبر: 3715668
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

برپایی جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» ویژه کارکنان شهرداری تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نخستین جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» ویژه کارکنان و خانواده شهرداری تهران در بخش کتبی طی ایام ماه مبارک رمضان و در بخش شفاهی در دهه کرامت برگزار می‌شود.

حسن عبدی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: نخستین جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» ویژه شاغلان و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره در دو بخش شفاهی و کتبی در رشته‌های حفظ کل 20 و 10 جزء و همچنین قصار السور، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان ویژه آقایان، تذهیب و خوشنویسی، سرودن اشعار قرآنی و مفاهیم سوره مبارکه واقعه براساس تفسیر حجت‌الاسلام محسن قرائتی انجام خواهد شد.
عبدی با تأکید بر اینکه این جشنواره به صورت متمرکز برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرحله شفاهی این آزمون در ایام ولادت حضرت معصومه(س) طی دو روز، یک روز ویژه آقایان و یک روز ویژه بانوان و کودکان برپا می‌شود.

همچنین همزمان با ولادت امام رضا(ع) نیز اختتامیه این جشنواره در باغ موزه دفاع مقدس برپا می‌شود.

برپایی جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» ویژه کارکنان و خانواده شهرداری تهران
مدیر رابط عمومی اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اجرای بخش کتبی این جشنواره در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: علاقه‌مندان پس از ثبت نام در بخش کتبی می‌توانند در آزمون آن که شامل 20 سؤال تستی و در اتوماسیون اداری شهرداری و پرتال این اداره‌کل بارگذاری شده است، حضور پیدا کنند.
وی اضافه کرد: همچنین متقاضیان حضور در رشته خوشنویسی و اشعار قرآنی می‌توانند آثار خود را دبیرخانه این جشنواره (اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران) واقع در میدان فاطمی، خیابان جویبار، کوچه میرهادی ارسال کنند.
عبدی در خصوص بازه زمانی ثبت‌نام این جشنواره، عنوان کرد: کارکنان شهرداری و خانواده‌های آنها در گروه سنی بزرگسالان و زیر 16 سال تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند به واحدهای رفاهی شهرداری تهران مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha