چاپ دیوان شعر «حمید سبزواری» تا یک ماه آینده
کد خبر: 3721988
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
نصیربیگی خبر داد:

چاپ دیوان شعر «حمید سبزواری» تا یک ماه آینده

گروه ادب ــ رئیس سازمان بسیج هنرمندان از چاپ دیوان شعر استاد «حمید سبزواری»، پدر شعر انقلاب تا یک ماه آینده خبر داد.

چاپ دیوان شعر «حمید سبزواری» تا یک ماه آینده
امیر نصیربیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره انتشار دیوان شعر استاد «حمید سبزواری» از سوی بسیج هنرمندان گفت: در حال حاضر کارهای فنی این کتاب انجام شده و در اولین فرصت چاپ و رونمایی می‌شود.
وی افزود: مشکل خاصی چه در گذشته و چه در حال حاضر در رابطه با چاپ این کتاب وجود ندارد و تغییرات مدیریتی سبب شد که چاپ این اثر با قدری تأخیر مواجه شود و هم اکنون نیز برخی ملاحظات به دلیل مسائل فنی آن است تا در نهایت کاری فاخر و با کیفیت مطلوب منتشر شود.
نصیربیگی در ادامه گفت: اگر مسائل فنی آن رفع شود، تا یک ماه آینده و یا زودتر از این موعد شاهد چاپ این اثر خواهیم بود؛ چرا که این اثر جزء آثاری است که نسبت به آن عِرق دارم و حتی ما تلاش کردیم این اثر تا محفل شاعران در ماه مبارک رمضان برسد که به دلیل مسائلی که یاد شد، نرسید.
وی درباره تعداد مجلدهای این اثر عنوان کرد: یکی از ملاحظات فنی همین است؛ چرا که قبلاً قرار بود در دو مجلد چاپ شود که تعداد صفحه‌ها بیشتر بود و شکل ظاهری آن چندان خوب نبود؛ از این رو تلاش می‌کنیم تا این مجموعه را در 4 یا 5 جلد چاپ کنیم که هم اشعار تفکیکی باشد و هم اینکه از نظر شکلی بهتر باشد و مخاطب به راحتی بتواند آن را مورد استفاده قرار دهد.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به عنوان کتاب گفت: اگر عنوان قبلی که «این بانگ آزادی است» تغییر نکند، با همین عنوان چاپ خواهد شد.
انتهای پیام

captcha