امنیت جامعه؛ وامدار فعالیت تشکل‌های دینی است
کد خبر: 3727456
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

امنیت جامعه؛ وامدار فعالیت تشکل‌های دینی است

گروه فرهنگی- مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز گفت: تشکل‌های مذهبی با تربیت انسان‌های با ایمان و خداترس زمینه ایجاد امنیت درجامعه را فراهم می‌کنند.

امنیت جامعه؛ وامدار فعالیت تشکل‌های دینی است

به گزارش ایکنا از البرز، مسلم عادلی، 12تیرماه در همایش تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی که به منظور سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به نقش تشکل‌های دینی در ایجاد امنیت، اظهارکرد: امنیت اصلی در فکر و ذهن افراد است و تشکل‌های مذهبی با تربیت انسان‌های با ایمان و خداترس زمینه ایجاد امنیت درجامعه را فراهم می‌کنند.
وی مومنان را محل رجوع و تکیه گاه دیگران دانست و گفت: زمانی که صحبت از امنیت می‌شود همه به فکر بمباران، ترور و گرفتن جان انسان‌ها می افتند در حالی که این مبحث تنها به موضوع سخت افزاری تامین امنیت اشاره دارد.
عادلی با بیان اینکه امنیت تنها به جنبه سخت افزاری محدود نمی‌شود و این بعد تنها یکی از شاخصه‌های امنیت است، گفت: تشکل‌های مذهبی در بستر جامعه فعالیت دارند و با آگاهی بخشی به مردم و ترویج ارزش‌های دینی انسان‌ها را برای یک زندگی سالم آماده می‌کنند که این خود زمینه‌ساز ایجاد امنیت در جامعه است.
این مسئول در ادامه به فعالیت سه هزار تشکل دینی و فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: این تشکل‌ها اطمینان خاطر شهروندان را فراهم می‌کنند.
انتهای پیام./

 

captcha