توزیع 9 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت لرستان
کد خبر: 3750672
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

توزیع 9 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان خبر داد و گفت: هم‌زمان با شروع سال‌تحصیلی جدید 9 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان توزیع‌ شده است.

توزیع 9 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان امروز، پنجم مهر در جمع خبرنگاران، گفت: هم‌زمان با شروع سال‌تحصیلی جدید 9000 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان توزیع‌ شده است.
وی با بیان این‌که این کار باهدف کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل آنان انجام ‌شده است، ارزش هر بسته لوازم‌التحریر را ۱۰۰ هزار تومان دانست و افزود: هر بسته شامل بیش از ۲۰ قلم لوازم موردنیاز تحصیل، نوشت‌افزار و کیف است.
مدیرکل کمیته امداد لرستان به پرداخت هزینه خرید کتاب به دانش‌آموزان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: ۳۰ هزار تومان هزینه خرید کتاب به‌حساب سرپرستان خانوار دانش آموزان تحت حمایت واریزشده است.
محمدی‌فارسانی همچنین از آمادگی این نهاد برای برگزاری مرحله بعدی جشن عاطفه‌ها که یازدهم مهره ماه هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: ۵۵ هزار پاکت در مدارس بین دانش آموزان برای جمع‌آوری کمک‌های آن‌ها در جشن عاطفه توزیع‌شده است.
وی گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت امداد با نشانی emdad.ir ، شمار گیری کد دستور #۳*۰۶۶*۸۸۷۷* و مراجعه حضور به ادارات کمیته امداد در سراسر استان کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند .

انتهای پیام

captcha